דלתות כניסה אלומיניום

תוכן עניינים

בחירת דלת כניסה לבית היא בחירה שלא כדאי להקל בה ראש ואוטוטו גם תבינו למה, אבל בשלב הזה כבר נגיד שתפקידה של דלת הכניסה לבית הוא לא רק תפקיד אסתטי. המדובר בפתח הראשי לבית שלכם, מה שהופך את דלת הכניסה שלכם לאמצעי בטחון לכל דבר ועניין, למגן על הפרטיות שלכם ורק לאחר מכן גם לפריט אסתטי. כשמחברים את כל אלה, דלתות אלומיניום לכניסה לבית הן ללא ספק האופציה הטובה ביותר שיודע היום השוק להציע.

מדוע בבחירת דלת כניסה לבית חשוב בכלל להקפיד על נושא העמידות של דלת הכניסה לפגעי מזג האוויר? האם סוגיה זו צריכה להטריד אתכם גם במקרה של דלת כניסה לדירה בבניין משותף או דלת כניסה בבית פרטי אך בתוך נישה מקורה ומוסתרת? האם דלתות כניסה אלומיניום אכן עמידות בפגעי מזג אוויר? האם ישנם יתרונות נוספים שבגינם כדאי לשקול הזמנה של דלת אלומיניום על פני דלת עץ או פלדה?

הידעתם שאתם יכולים להזמין דלת כניסה מזכוכית לכניסת הבית? ובכל זאת, במרבית המקרים סביר להניח שזאת לא האופציה שתבחרו בה, ויש לכך סיבות טובות שגם עוד מעט נדבר עליהן. ועדיין, ישנן כמה אלטרנטיבות ובראשן דלת עץ ודלת פלדה שבתקופות שונות זכו לעדנה רבה בשוק דלתות הכניסה. אלא שבשנים האחרונות אלו הן דווקא דלתות כניסה אלומיניום שתפסו את קדמת הבמה ולא לחינם. אז מהן האלטרנטיבות העומדות בפניכם? מהי האלטרנטיבה הרצויה לכם ולמה? על כך תוכלו למצוא את התשובות בשורות הבאות.

שיקולים מורכבים בעולם של אסתטיקה

בואו נודה באמת – לא מעט מהשיקולים שאנו עושים בבחירת רכיבים, אביזרים וחלקי מבנה בבית, הם שיקולים שהם אסתטיים ועיצוביים בעיקרם. זוהי כמובן התנהלות לגיטימית, אבל היא לא יכולה להיות כל כך חד ערכית ובמיוחד בבחירת פריטים כמו דלת כניסה לבית, ישנם שיקולים נוספים שעלינו לקחת בחשבון. כדי להמחיש את העניין, דמיינו דלת כניסה עשויה זכוכית. מן הסתם, זו יכולה להיות הדלת האסתטית, המרהיבה והמעוצבת ביותר שתוכלו לבחור לכניסה לבית, אלא שכשחושבים על זה טיפה, די ברור שדלת כזאת לא תעצור אף פורץ ולא תאפשר לכם ליהנות מפרטיות בביתכם הפרטי. אז דלת זכוכית הוא מקרה קיצון, אבל ניתן לקחת אותו גם לכיוונים קיצוניים פחות.

בכיוונים האלה אנחנו פוגשים למעשה את האלטרנטיבות של דלתות אלומיניום לכניסה, ובראשן דלתות עץ ודלתות פלדה. בשני המקרים מדובר בדלתות שיכולות להיות מאוד אסתטיות, אבל כל אחת מהן סובלת מחסרונות שונים כמו עמידות נמוכה בפגעי מזג האוויר וזה נכון לשני סוגי הדלתות הללו, כובד משקל שיכול לגרום לדפורמציות במשקוף והצירים, אפשרויות עיצוב מוגבלות במקרה של דלת פלדה וכן הלאה. דלתות אלומיניום, ואפשר להתייחס לזה ממש כמו מעשה קסם, פותרות למעשה את כל החסרונות של האלטרנטיבות ומביאות איתן יתרונות חשובים נוספים.

עיצוב פנים וילות
תמונה: freepik

מהם היתרונות הקלאסיים של דלתות אלומיניום לכניסה?

ובכן, אלומיניום היא מתכת שנהנית מהיתרונות המובהקים הבאים: היא חזקה מאוד, היא קלת משקל, היא קלה מאוד לעיבוד ועיצוב והיא עמידה מאוד בפגעי מזג האוויר והזמן. המשמעות היא שאתם יכולים להתקין דלת כניסה מאלומיניום וליהנות מרמת בטחון גבוהה מאוד, מפרטיות מלאה בביתכם הפרטי, מעמידות גבוהה שתבטיח חיים ארוכים של הדלת ללא סימני שחיקה ומהיכולת לעצב את הדלת שלכם בדיוק כפי שאתם אוהבים במידות, בפרופורציות, בתוספות העיצוביות ובשילובי חומרי גלם. דלתות אלומיניום לכניסה מיוצרות היום במודל חד כנפי, דו כנפי, כנף עם משקוף צד רחב, דלתות בשילוב אלמנטים מזכוכית, ניקל וכרום, מגוון אפשרויות פרזול, חיתוך יצירתי ועוד שלל אפשרויות שיוצרות חבילת ערך יוצאת דופן שפשוט אי אפשר לקבל מהאלטרנטיבות.

האם זה חשוב שדלת כניסה תהיה עמידה בפגעי מזג האוויר?

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, אחת הסיבות המרכזיות שבגינה אנשים מחליפים דלת כניסה אחרי מספר שנים היא, שצידה החיצוני של דלת הכניסה עבר שחיקה משמעותית שפוגעת קודם כל באסתטיקה של הדלת אך מעבר לכך, גם בשלמותה המבנית. רגישות זו של דלתות כניסה לפגעי מזג האוויר יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה צורות, החל מקילוף של ציפוי חיצוני (אופייני מאוד לדלתות פלדה), דרך התפוררות של חלקי דלת (אופייני בעיקר לדלתות עץ), דרך דהייה מאסיבית של הצבע עד כדי הופעת סדקים ואובדן מוחלט של גוון המקור וכלה בהופעת חלודה מפושטת שאף מתחילה לאכל את גוף הדלת לכדי חורים של ממש. כל אלה נוצרים לאור החשיפה של צדה החיצוני של כל דלת כניסה כלפי חוץ, שם היא סופגת קרינת שמש רציפה במשך חודשים ארוכים בכל קיץ וכמובן לחות קבועה ורטיבות רבה בעונת החורף. זוהי למעשה הסיבה המרכזית שבגינה הפכו דלתות כניסה אלומיניום לדלתות האמינות והעמידות ביותר בתחום.

עיצוב פנים כפרי

האם דברים אלה נכונים גם לגבי דלתות כניסה בבניינים משותפים?

אם עיקר הפגיעה בדלתות כניסה נובעת מחשיפתה של הדלת לפגעי מזג האוויר בחוץ, הרי שעניין העמידות של הדלת למפגעים אלה צריך להטריד את מי שמתגורר בבית פרטי בלבד, שכן בבניינים משותפים, דלת הכניסה של כל דירה אינה חשופה לכל אלה. כל זה טוב ונכון, אבל לחלוטין לא באופן מוחלט. דלת כניסה בבניין משותף זוכה להגנה רבה הרבה יותר מדלת כניסה בבית פרטי, פשוט מכיוון שדלתות כניסה אלה נמצאות בחלל סגור ומוגן מפני רטיבות וקרינת שמש ישירה. יחד עם זאת, גם בבניין משותף יכולה רמה גבוהה של לחות להתקיים בחלל הבניין על בסיס קבוע, מה שיוביל, אמנם הרבה יותר לאט אך יוביל, לשחיקה מואצת של צדה החיצוני של דלת הכניסה. ואכן, כל הנושא של רגישות דלת הכניסה לפגעי מזג האוויר ובהתאם לכך גם בחירה מאסיבית באופציה של דלתות כניסה אלומיניום, הוא נושא שמאפיין במיוחד בתים פרטיים, אך יכול להיות רלוונטי במידה מסוימת גם לדירות בבניין משותף.

סוגי דלתות נוספים

דלתות עץ – אפשרות ריאלית

דלת עץ היא ללא ספק בחירה טבעית שיכולה להתאים לכל סגנון עיצוב. העץ הוא חומר חזק וקל מאוד לעיצוב, מעניק תחושה של חום ואינטימיות ומתאים במיוחד לסגנון העיצוב הכפרי או מודרני כפרי. יחד עם זאת, דלת עץ היא דלת שסובלת משני חסרונות משמעותיים: א' דלת עץ יכולה להיות רגישה מאוד לפריצה וסוגיה זו צריכה בהחלט לעניין אתכם אם אתם חיים באזור עירוני או באזור שחשוף לפריצות וב' דלת עץ דורשת תחזוקה רבה ומציעה עמידות נמוכה מאוד בפגעי הטבע והזמן. שני חסרונות אלה הם שאחראים לנפילת דלת העץ מבכורתה בענף דלתות הכניסה ולהחלפתה באמצעות דלתות פלדה עוד לפני צמיחתן של דלתות כניסה אלומיניום.

 

דלתות פלדה – אפשרות בטוחה

אם אתם מחפשים את האופציה הבטוחה, דלת פלדה יכולה לספק לכם פתרון נהדר. המדובר בקטגוריית דלתות חזקות במיוחד, קשות מאוד לפריצה ובדרך כלל גם מגיעות עם מנגנוני נעילה רב בריחיים מתקדמים ומתוחכמים. יחד עם זאת, גם דלתות פלדה סובלות משלושה חסרונות לא קטנים: א' גמישות כמעט אפסית בעיצוב הדלת, ב' משקל עצמי רב שמכביד על הצירים והמשקוף ומסתיים בדרך כלל בדפורמציות ועיוותים וג' עמידות נמוכה לפגעי מזג האוויר והזמן. שלושת חסרונות אלה הם אלה שהובילה גם לירידתן של דלתות הפלדה מיוקרתן, וכאן כבר נכנסו דלתות כניסה אלומיניום אל עמדת המלוכה.

 

דלתות אלומיניום – הפתרון האולטימטיבי לדלתות כניסה

דלתות אלומיניום מציעות למעשה שורה של מאפיינים שמספקים פתרון מלא לכל החסרונות שציינו לעיל ואשר מהם סובלות דלתות עץ ופלדה, ובנוסף לכך מציעות יתרונות נוספים משלהן. רשימת היתרונות של דלתות האלומיניום כוללת חוזק מבני רב, עמידות גבוהה מאוד בפני פגעי מזג אוויר ופגעי זמן, קלות עיבוד יוצאת דופן ועל כן גמישות עיצובית גבוהה וכמובן משקל קל. המשמעות היא שבאמצעות אלומיניום תוכלו ליצור דלת כניסה חזקה, עמידה, קלת משקל ובעלת מראה של דלת עץ ממש. לחילופין, תוכלו ליהנות מדלת מאסיבית עם מנגנון נעילה חכם וליהנות מרמת בטחון דומה לזו שמציעה דלת פלדה. וזוהי רק ההתחלה מכיוון שבקטגוריה של דלתות כניסה אלומיניום, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. אתם רק צריכים לוודא שאתם מזמינים את הדלת במקום הנכון.

מהו המקום הנכון להזמנת דלתות אלומיניום?

דלת אלומיניום לכניסת הבית ניתנת להזמנה באולמות תצוגה או בבתי מלאכה המתמחים בעבודות אלומיניום. אולמות תצוגה יודעים להציע דגמים מרשימים מאוד, אבל הם מאוד מוגבלים במבחר ומאוד מוגבלים ביכולת שלהם לבצע התאמה אישית של הדלתות להעדפות הלקוח. לעומת זאת, בתי מלאכה המתמחים בייצור דלתות כניסה אלומיניום, יכולים לפרוש בפניכם את כל מרחב האפשרויות הקיימות בתחום זה ולאפשר לכם לבחור את האופציה הטובה ביותר עבורכם ואפילו לעצב את הדלת שלכם בעצמכם. תוכלו להזמין דלת אלומיניום בסגנון מודרני, בסגנון כפרי, במרקם עצי, בגוון בהיר או כהה מכל קשת הצבעים, להוסיף אלמנטים עיצוביים של זכוכית, כרום וניקל, פרזול מעוצב ועוד, ולעשות הכל בליווי מקצועי צמוד. באתר Enter תוכלו למצוא מגוון דלתות כניסה מעוצבות שישפרו את עיצוב הבית שלכם!

ומה לגבי המחיר?

דלתות אלומיניום לכניסה הן לא הדלתות הזולות ביותר בשוק. זוהי אמת שלא ניתן לברוח ממנה, אבל גם לא צריך להפריז בה. ישנם דגמים רבים של דלתות אלומיניום אותם ניתן להזמין במחירים אטרקטיביים מאוד ואפילו נמוכים יותר מאלו של דלתות פלדה ועץ. בנוסף לכך, חשוב לבצע את חישובי העלות ביחס לכך אורך חיי הדלת. אם אתם קונים דלת מעט יותר יקרה, אבל כזאת שתחזיק אצלכם מעמד לאורך הרבה יותר שנים, הרי שיצאתם בזול גם אם שילמתם ביוקר, וזאת לעומת האלטרנטיבות שאותן אתם אולי לקנות במעט יותר זול אך לצאת הרבה יותר ביוקר. בשורה התחתונה, דלתות אלומיניום לכניסה לבית הוא הפתרון הטוב ביותר כיום ועם קצת מאמץ, תוכלו בהחלט למצוא את הדגם שמתאים גם לתקציב שלכם וגם לטעם שלכם.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו