דלתות כניסה חיפוי אלומיניום

תוכן עניינים

יש לכם דלת כניסה תקינה שאתם פשוט רוצים לשנות את העיצוב שלה ולהפוך אותה לדלת מעוצבת בעלת ערך אסתטי מהותי? אולי הדלת דווקא לא במצב כל כך תקין במעטפת החיצונית, אבל מדובר בליקויים אסתטיים בלבד שאותם אתם רוצים פשוט לחפות במעטפת אסתטית יותר? בדיוק למקרים האלה נועדה האפשרות של דלתות כניסה חיפוי אלומיניום. מה זה בדיוק אומר חיפוי אלומיניום? אילו סוגים של חיפויי אלומיניום ניתן להתקין על דלתות כניסה קיימות? האם אפשרות זו קיימת גם עבור דלתות עץ או שהיא מתאימה לדלתות פלדה בלבד? על שאלות אלו ועוד תוכלו לקבל תשובות ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה זאת אומרת חיפוי אלומיניום?

ובכן, ממש כפי שזה נשמע, דלתות כניסה חיפוי אלומיניום היא למעשה אופציה של חיפוי דלתות כניסה באמצעות פרופילים של אלומיניום המכסים למעשה את המעטפת המקורית של דלת הכניסה ויוצרים מעטפת חדשה לחלוטין. חיפוי זה יכול להיות מיושם במגוון רחב מאוד של עיצובים והוא יכול גם לחרוג ממסגרת הדלת. למעשה, במקרים רבים של התקנת חיפוי אלומיניום לדלתות כניסה, מבוצע חידוש מקיף של כל אזור הכניסה לבית ובכלל זה פרישת החיפוי בתצורה אסתטית ומעוצבת על פני קיר המבנה המקיף את מפתח הדלת, כך שנוצר מעין אפקט של הטמעת הדלת בתוך המרחב בו היא מותקנת. זוהי כמובן רק אופציה אחת מיני רבות, ואת החיפוי תוכלו ליישם בכל תצורה ובכל עיצוב שתראו לנכון.

עיצוב דירת סטודנטים
תמונה: freepik

למה נועדה האפשרות הזאת?

האפשרות של חיפוי דלתות כניסה באמצעות חיפוי אלומיניום נועד לאפשר לנו לשנות את המראה של דלת הכניסה, לחדש אותו ולרענן אותו ולעיתים אף להסתיר מראה לא אסתטי של דלת מעט מיושנת. כך למשל, אם יש לכם דלת פלדה עם ציפוי פלסטי, סביר להניח ששנים ספורות לאחר התקנת הדלת, הציפוי הפלסטי בצידה החיצוני של הדלת, כבר כולו מתקלף סדוק ודהוי. במקרה כזה, אתם לא צריכים לקנות דלת חדשה רק בגלל הציפוי הלקוי וזוהי הזדמנות טובה מאוד ליישום האופציה של חיפוי אלומיניום. אפשרות זו של דלתות כניסה חיפוי אלומיניום מתאימה גם כאשר הדלת שלכם במצב תקין לחלוטין, גם מבחינה מכאנית וגם מבחינה אסתטית, וכשכל המטרה שלכם היא לשנות את העיצוב, בין באופן נקודתי ובין במסגרת מהלך שיפוץ נרחב יותר שבו אתם הופכים את כל הבית שלכם לבית מעוצב.

 

אילו סוגים של חיפויים ניתן להתקין?

במסגרת האופציה של דלתות כניסה חיפוי אלומיניום תוכלו לבחור כל סוג של חיפוי שתבחרו ללא מגבלה כלשהי, לא על תצורת החיפוי (לוח שלם או פרופילים) ולא על העיצוב והאסתטיקה של החיפוי. כך למשל, תוכלו להזמין חיפוי דמוי עץ שיעניק לדלת שלכם מראה עצי מושלם, תוכלו להזמין חיפוי בסגנון עיצוב מודרני שמבוסס בדרך כלל על פסים ארוכים הנמתחים לרוחב הדלת ואף חורגים כאמור על הקיר המקיף את מפתח הדלת. תוכלו להזמין חיפוי עדין מפוספס וחלק שמותקן בדיוק על שטח הפנים של הדלת ולהתאים לו משקוף מתאים. למעשה, כל אפשרות עיצוב שקיימת בעולם של דלתות כניסה המיוצרות מלכתחילה מאלומיניום, קיימת עבורכם גם במקרה של הזמנת חיפוי אלומיניום לדלתות כניסה קיימות. את החיפוי כדאי להזמין תמיד מבית מלאכה המתמחה בתחום של עבודות אלומיניום לבית ושאצלו תוכלו להיחשף למקסימום אפשרויות עיצוביות ולהזמין בדיוק את האופציה המתאימה לכם. ברמת העלויות של דלתות כניסה חיפוי אלומיניום, הופכת האופציה של התאמה אישית לאופציה ריאלית הרבה יותר מאשר בהזמנת דלת שלמה.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו