דלתות פלדלת מעוצבות

תוכן עניינים

עד לפני שלושים ארבעים שנה, דלת הכניסה הטיפוסית והשכיחה ביותר לבית הייתה דלת עץ פשוטה, שבמובנים רבים היה ניתן להחליף אותה גם עם אחת מדלתות הפנים בבית. לפני מספר עשורים נכנסה אל חיינו דלת הפלדלת ששינתה את כל פני הדברים. דלת פלדלת היא דלת אשר כשמה כן היא, עשויה ממתכת חזקה וחסינה המעניקה לנו ביטחון רב הרבה יותר מאשר דלת עץ. יחד עם זאת, בשנים הראשונים הוצעה דלת זו בדגמים מאוד בסיסיים, שנשענו כולם על שלד מתכת עם ציפוי פלסטי. היום, שינתה דלת הפלדה את פניה מן הקצה אל הקצה באמצעות מגוון רחב של דלתות פלדלת מעוצבות לבית ולמשרד ובשורות הבאות מספרים לכם המומחים של חברת אנטר דלתות מעוצבות, את הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת לפני הזמנת דלת פלדלת לכניסה לבית.

התקדמות דלתות פלדלת מעוצבות

עד העבר הלא כל כך רחוק כל דלתות הפלדלת היו ניראות די אותו דבר כאשר הן היו בצבע חום כהה או חום כהה מעורבב עם כתמים שחורים. הניראות המונוטונית של הדלתות גרמה לכך שעבור דירות או בתים שרצו לקבל את הבטיחות שמביאה עימה דלת שכזו היו מוכרחים להתפשר על העיצוב הלא כל כך מחמיא של הדלת, דבר שגרם לכך שהעיצוב של הבית או הדירה נפגם מעט. כתוצאה מכך הבינו בעולם העיצוב כי יש מקום לייצור דלתות עם ניראות יוקרתית בעיצובים שונים שיתאימו לדירות חדשות או דירות משופצות כמו גם לבתים פרטיים חדשים. חלק מאותם עיצובים כוללים דלתות בעלי טקסטורות או תבליטים שונים ומיוחדים כאשר חלק אחר מן העיצובים מביא צבעים חדשים ורעננים לדלתות

דלת כניסה מעוצבת

דלת פלדלת מעוצבת – מה זה ולמה זה?

דלת הכניסה היא ללא ספק אחד מפריטי העיצוב החשובים בכל בית, אבל עוד לפני העיצוב, מדובר באמצעי ביטחון חשוב ומרכזי בכל בית. מן הסתם, המידה בה אנו זקוקים לביטחון שמעניקה לנו דלת הכניסה משתנה מיישוב ליישוב בהתאם לרמת הפשיעה ורמת הסיכון השוררת בו, אבל ללא שום ספק, כולנו, בכל יישוב ובכל סיטואציה, היינו מעדיפים לצייד את ביתנו בדלת החזקה והבטוחה ביותר, כל עוד היא גם יודעת לעמוד בסטנדרטים העיצוביים שלנו. דלת פלדלת היא למעשה דלת שעשויה ממסגרת מתכת עם חיפוי של לוח מתכת משני צדדיה. את הדלת עצמה ניתן לצפות, לחפות או לצבוע בכל דוגמת עיצוב ועל אף שבמקור העיצוב היה מאוד בסיסי וחד גוני, היום כבר ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות פלדלת מעוצבות, בשורה אחת עם הדגמים המעוצבים ביותר בשוק.

את התפתחותה של דלת הפלדלת בשוק הישראלי אפשר לאפיין בצורה מאוד ברורה. עם פיתוח הדלת לראשונה, נעשה יישום רחב מאוד של הדלת החדשה בכל בתי ישראל, פשוטו כמשמעותו, אך בהמשך הדרך צצו פתרונות אלטרנטיביים שעלו בקנה אחד עם מגמת עיצוב הפנים שפשתה בארץ. עם המגמה הזאת לא ידעה הפלדלת להתמודד היטב בעיקר לאור הדגש הגבוה שניתן לביטחון שמספקת דלת פלדלת על חשבון ההיבט האסתטי והעיצובי שלה. בשנים האחרונות, שוב מראה הפלדלת סימנים של כניסה מואצת וזאת לאור האיזון שהושג בין סוגיית הביטחון שמעניקה הדלת ובין סוגיית העיצוב עם מגוון רחב של דלתות פלדלת מעוצבות – ללא כל ספק, השילוב הזה של דלתות פלדלת מחד עם המונח מעוצבות מאידך, הוא שילוב שכל אחד היה רוצה להרכיב בפתח הבית שלו וזה בדיוק מה שאתם יכולים לעשות היום.

מה היתרונות של דלת פלדלת מעוצבת?

אין ספק שבראש ובראשונה היתרון המשמעותי ביותר של דלת פלדלת מעוצבת הוא העובדה שבעזרתה ניתן לייצור גמישות עיצובית רבה יותר, כך שאם למשל בעבר בית פרטי שהקירות החיצוניים שלו נצבעו בטיח אפור היה צריך להתפשר על דלת פלדלת חומה שלא התאימה כלל וכלל לסגנון העיצוב של הבית, יכול היום בעל הדירה לבחור מבין מגוון רב של צבעי פלדלת. מעבר לאלמנטים העיצוביים הרבים יש גם לא מעט יתרונות פונקציונליים כאשר בראש ובראשונה הוא הבטיחות שדלתות אלה מקנות לנו. הפלדלת נחשבת ללא צל של ספק לאחת הדלתות הבטוחות ביותר שקיימות כיום בשוק עם מנגנוני נעילה מתקדמים שיגנו על הבית גם כאשר אנו נמצאים בו אך בעיקר כאשר אנו לא נוכחים בבית

תכנון בית חדש
תמונה: freepik

מהן אפשרויות העיצוב של דלתות פלדלת?

מן הסתם, בדלת שמטרתה המרכזית היא הענקת ביטחון, סביר להניח שתהיינה מגבלות עיצוביות שמהן יכולות ליהנות דלתות אחרות, אלא שזהו לחלוטין לא המצב. סוגיית הביטחון אל מול סוגיית העיצוב הוא עניין סובייקטיבי שכל אדם יכול להחליט לגביו. ישנם אנשים שיעדיפו דלת פלדלת אטומה, שמעניקה להם מקסימום ביטחון ובמקרה כזה, אכן ישנן מגבלות עיצוב למשל של שילוב זכוכית בדלת, אם כי גם בפורמט האטום יכולה דלת פלדלת להגיע בשלל עיצובים מרהיבים ומיוחדים. אצל אדם אחר האיזון בין הביטחון לעיצוב הוא גמיש יותר ובמקרים אלה ניתן להזמין דלת פלדלת בכל עיצוב שעולה בדעתכם, לרבות שילובים של זכוכית מחוסמת שגם היא מעניקה ביטחון רב, עם שילוב סורגי מתכת על או בתוך הזכוכית להגברת רמת הביטחון.

ההתקדמות הייחודית של דלתות פלדלת בהיבט העיצובי היא דווקא סביב מרקם הדלת וסביב הגוון שלה. בעוד שבעבר היו דלתות פלדלת מצופות ביריעת פלסטיק דקה בגווני חום מנומר וסבלו מקילוף ופגיעה משמעותית באסתטיקה בתוך שנים בודדות, הרי שהיום תוכלו למצוא דלתות פלדלת מעוצבות בעיצובים היפים ביותר, המרהיבים ביותר והמיוחדים ביותר שקיימים בשוק דלתות הכניסה. אם בעבר הבחירה בדלת פלדה היוותה בחירה המבוססת על שיקולי ביטחון תוך ויתור על העדפות עיצוביות ואסתטיות, הרי שהיום אתם מקבלים את כל החבילה יחד בדלת אחת – גם ביטחון מקסימלי וגם עיצוב מקסימלי לבחירתכם.

שילוב של אלמנטים בדלת שלכם

כחלק מהגמישות העיצובית הרבה שיש כיום לדלתות פלדלת ניתן גם להוסיף מגוון רב של דלתות מעוצבות כך שנוכל לייחד אותם אף יותר. חלק מאותם אלמנטים כוללים למשל ידית יוקרתית יותר שמהווה שינוי מרענן לידית המוסרתית של דלתות הפלדלת. מעבר לכך ניתן גם לשלב אלמנטים דקורטיביים יותר כמו למשל חלון זכוכית במרכז הדלת שיכול להעניק מראה מעט יותר מודרני לכל דלת בה נעשו בחלון זה שימוש. בסופו של דבר חשוב מאוד לזכור שהדלת הראשית של הבית היא למעשה הרושם הראשוני שנוצר על הבית שלנו ואם הדלת תיראה יוקרתית וחדשה האורחים שלנו יכנסו אל הבית עם רושם ראשוני חיובי על שאר חלקי הבית. על כל דלתות הפלדלת ניתן להתקין מנעולים מתקדמים יותר ממנעולי מפתח פשוטים כמו למשל מנעול המופעל באמצעות קוד, מנעול שפותח את הדלת באמצעות טביעת אצבע ביומטרית ועוד מגוון רב מנעולים

דלת כניסה כנף וחצי

התקנה של דלת פלדלת מעוצבת

התהליך של התקנת דלת הינו פשוט מאוד כאשר קודם כל תצטרכו ללכת למרכז תצוגה בו תוכלו לראות מגוון רב של דוגמאות לדלתות אותן ניתן להתקין בבית שלכם. במרכזי התצוגה תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע וגם אנשי עיצוב כאשר מומלץ להגיע עם המעצב או האדריכל של הבית, שכן לעיתים מדובר במידות לא סטנדרטיות של דלתות רחבות יותר ויש להיערך לכך בשיפוץ או בניית הבית. לאחר שבחרתם את הדלת המועדפת עליכם תוכלו לרכוש אותה ולקראת תום השיפוץ לקרוא למתקין שיגיע אליכם הביתה ויתקין אותה וכמובן גם יכוון אותה

במידה והשיפוץ נמשך לאחר התקנת הדלת והמשקופים יש לקרוא שוב למתקין או למנעולן בכדי שיבצע כיוון של הדלת שעלולה הייתה לזוז במסגרת השיפוץ. סדרי הגודל של מחירי דלת מעוצבת מתחיל ב-2000 ש״ח ויכול להגיע גם עד 10 אלף ש״ח אם מדובר בדלת במידה גדולה.

דלת פלדלת מעוצבת – לא רק מתכת

ייחודה של דלת הפלדלת היא לא רק בהיותה דלת שעשויה כל כולה ממתכת, אלא גם ובעיקר מהתפיסה שלה כדלת בטוחה יותר מכל דלת אחרת. ככזאת, דלת הפלדלת הייתה זו שהזניקה את התהליך של פיתוח מנגנוני נעילה חדשניים ומנעולים רב בריחיים, שלאורך זמן נכנסו לשימוש גם בדלתות אחרות לרבות דלתות עץ ואלומיניום. יחד עם זאת, דלת פלדלת בשילוב עם מנגנון נעילה רב בריחי מתקדם, הוא ללא ספק השילוב הטוב ביותר לכל מי שמעסיק אותו ההיבט הביטחוני של דלת הכניסה לביתו. מאחר ושני פרמטרים אלה – גוף מתכת ומנגנון נעילה רב בריחי, הם פרמטרים פנימיים שאין להם שום השפעה על עיצוב הדלת, יש לכם את האפשרות ליהנות גם מרמת ביטחון גבוהה מאוד וגם מהיכולת לבחור בדיוק את העיצוב שמתאים לכם, או לעצב את הדלת שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים.

האם ניתן להזמין דלת פלדלת בעיצוב מותאם אישית?

התשובה היא בהחלט כן. בחברת אנטר תוכלו ליהנות ממגוון רחב של דגמי מדף עבור דלתות פלדלת מעוצבות, שעוצבו על ידי מעצבי הבית של אנטר ועל בסיס כל עקרונות העיצוב הנדרשים. יחד עם זאת, אם יש לכם עיצוב מסוים שאתם רוצים להציב בפתח ביתכם, אם אתם רוצים לשלב בדלת שלכם חומרי גלם נוספים, דוגמאות עיצוב מיוחדות, שילובים מיוחדים של זכוכית, או שילובים של כנף ומשקוף רחב, דלתות דו כנפיות וכן הלאה, באנטר תוכלו להזמין בדיוק את הדלת שאתם רוצים לבית שלכם וליהנות גם מרמה מקסימלית של ביטחון וגם מפתרון עיצוב שמותאם בדיוק להעדפות שלכם, בדיוק כפי שאתם רוצים.

ראו גם: דלתות כניסה אלומיניום דמוי עץ

מדוע כדאי להזמין דלתות פלדלת מעוצבות באנטר?

ובכן, בדיוק כפי שהיתרון של דלת פלדלת אינו מתבסס רק על חומרי הגלם שמהם היא עשויה, אלא על התפיסה הכוללת סביב סוגיית הביטחון וכעת גם סביב סוגיית העיצוב, גם באנטר תוכלו למצוא יתרון דומה. אצלנו באנטר אנחנו לא רק מוכרים לכם דלתות כניסה לבית, אלא מקפידים להציע לכם את הדגמים המובחרים ביותר בכל קטגוריה ובכל נישה. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של דלתות פלדלת מעוצבות וכן ליהנות, כאמור, מהאופציה של הזמנת דלת כניסה בהתאמה אישית מא' עד ת'. אם תרצו, יש לכם גם את האפשרות לבחור את אחד מדגמי המדף שלנו כדגם הבסיס ועליו לבצע שינויים והתאמות על פי העדפותיכם האישיות.

אנחנו באנטר מציעים לכם את המגוון הרחב ביותר של מפרטי דלתות כניסה סביב כל הפרמטרים של חוזק מבני, גודל, שילובי כנפיים, שילובי כנף משקוף וכן הלאה ותמיד תוך הקפדה על רמת הביטחון הגבוהה ביותר, מנגנוני נעילה מתקדמים בשלל דגמים וכמובן עיצובים כיד המלך, עם או בלי זכוכית. אם אתם מחפשים דלת חזקה, רובסטית ועמידה, אבל גם מעוצבת, אסתטית ודקורטיבית, שתעניק לכם הרבה נחת בכל היבט אפשרי, התקשרו עוד היום אל אנטר דלתות מעוצבות ואנו נשמח לספר לכם על כל האפשרויות העומדות בפניכם.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו