דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה

תוכן עניינים

דלת אלומיניום היא בעיקרה דלת כניסה לבית והשימוש בדלתות אלומיניום כדלתות פנים הוא נדיר מאוד עד בלתי קיים. לתופעה הזאת יש סיבות טובות מאוד והבנת הסיבות האלה יכולה לסייע לכם בבחירת דלת האלומיניום לכניסת הבית שלכם. אז מדוע משמשות דלתות אלומיניום בעיקר ואולי אפילו אך ורק לדלתות כניסה? ואיך הבנה זו יכולה לסייע לכם בבחירת דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

דלתות – למה הן משמשות?דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה

דלתות משמשות אותנו כמובן למעבר בין חללי פנים ובין חללי פנים למרחבי חוץ, אבל סביר להניח שמעולם לא חשבתם על הנושא הזה לעומק. כך למשל, את הבית שלכם היה אפשר לבנות מבטון על כל חלקיו, ללא דלת כניסה כלל. הבית הזה הוא הבית הבטוח ביותר מפני איומים חיצוניים, אבל הוא בלתי שמיש שכן אי אפשר להיכנס ולצאת ממנו. דלת הכניסה מיועדת לאפשר לנו להיכנס ולצאת מהבית, פעולה טריוויאלית שאנחנו מבצעים בכל יום כמה פעמים ביום ולכן לא מקדישים לה כל מחשבה. יחד עם זאת, המשמעות היא שדלת הכניסה חייבת לכלול בתוכה אלמנטים שיכפרו על הפגיעה ברמת הביטחון של הבית, לו היה עשוי מקירות בטון בלבד ללא כל דלת. לעומת זאת, דלתות פנים משמשות אותנו לאותה מטרה של מעבר בין חללים, אך מטרתם היא פחות הגנתית ביטחונית. דלת פנים נמדדת בעיקר בתרומה שלה לאווירה ולעיצוב חלל הפנים של הבית וליכולת שלה לשמור על הפרטיות של השוהים בחדר.

מכל זה אפשר לגזור את התובנה הבאה: הסיבה שדלתות פנים הן בדרך כלל דלתות עשויות עץ היא, שהעץ הוא חומר אטום שמאפשר לנו פרטיות מלאה בחדר מחד וחומר חמים ונעים, אינטימי וכזה שקל מאוד להתאים לעיצוב של הבית וליצור באמצעותו אווירה נעימה בבית. לעומת זאת, דלתות כניסה נדרשות לעמוד יותר בפרמטרים ביטחוניים והגנתיים, כמו גם בפרמטרים של עמידות בפני פגעי מזג האוויר ולכן עץ הוא לא חומר הגלם המתאים ביותר לייצורן. אז מה כן צריכות דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה לכלול בכדי למלא את מטרתן כנדרש? על כך נדבר כעת.

 

 

דלתות כניסה לבית – מה חשוב לדעת לגביהן?

דלת הכניסה לבית היא למעשה הדלת דרכה אנו יוצאים ונכנסים לבית, אבל מרגע שנעלנו את הדלת, אנחנו רוצים להיות בטוחים שאף אחד לא יכול להיכנס לבית ללא רשות ואף אחד גם לא יכול לצפות אל תוך הבית דרך הדלת. בהתאם לכך, דלת הכניסה חייבת להיות בעלת חוזק מבני רב מאוד, היא חייבת להיות עמידה בפני פגעי מזג אוויר (במיוחד בדלת כניסה לבית פרטי, החשופה במלואה לפגעי מזג האוויר) והיא חייבת להיות אטומה. בעבר הושגו מטרות אלה באמצעות דלתות פלדה, שגם שילבו בתוכן מנגנוני נעילה מתקדמים, שהבטיחו גם איטום מלא למעבר אור וגם רמת ביטחון והגנה גבוהה. יחד עם זאת, דלתות אלה סבלו מעיצוב מינימליסטי ביותר בשל הקושי לעבד את הפלדה. ואז נכנסו אל חיינו דלתות האלומיניום.

האלומיניום היא מתכת לכל דבר ועניין, היא נהנית מחוזק מבני רב, היא קלה מאוד לעיבוד ועיצוב, היא אטומה לגמרי והיא עמידה מאוד בכל פגעי מזג האוויר, מה שהופך את דלת האלומיניום לדלת הכניסה האולטימטיבית. כשאתם בוחרים דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה, אתם רוצים לבחון את כל הפרמטרים הבאים, בכל דגם אותו אתם בוחנים:

חוזק מבני ורמת מיגון – דלת אלומיניום יכולה להיות מיוצרת ברמות שונות של רמת מיגון וחוזק מבני. כך למשל, דלת אלומיניום בשילוב זכוכית אינה מתאימה כדלת כניסה לבית ומתאימה בעיקר לדלת למרפסת. דלת אלומיניום לכניסה לבית היא דלת בעלת שלד אלומיניום, אותו אפשר לעטוף עם מעטפת אלומיניום או פלדה. האלומיניום היא מתכת קלה מאוד וייצור הדלת כולה מאלומיניום, תהפוך את הדלת למעין דלת "נייר" קלה מאוד וכנראה שגם לא בטוחה במיוחד. לכן, חשוב לבחון את הרכב החומרים של הדלת, על אף שהכותרת שלה היא דלת אלומיניום.

מנגנון נעילה – בדלת כניסה אתם רוצים תמיד לשלב מנגנון נעילה שתואם את רמת האיום שחל עליכם מבחוץ. באזורים עירוניים מומלץ לשלב מנגנון נעילה רב בריחי חזק ומתקדם. באזורים יותר כפריים, אפשר ללכת גם עם מנגנונים פשוטים יותר, אם כי מנגנון רב בריחי נחשב היום לסטנדרט בכל דלת כניסה ועל כך בהחלט כדאי להקפיד.

איטום – בהזמנת דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה, ניתן היום לשלב מגוון רחב של אלמנטים עיצוביים באמצעות פרזול, פסי עיטור וכמובן זכוכית. שילוב זכוכית נועד בעיקר ליצור כיוון אור נוסף לבית, אך חשוב שהזכוכית עצמה תהיה אטומה למדי לצפייה אל תוך הבית מבחוץ. לשם כך נעשה בדרך כלל שימוש בזכוכית חלבית, זכוכית כהה או זכוכית מראה. כמו כן, חשוב שהזכוכית עצמה תהיה עבה ומחוסמת על מנת שלא לפגוע במכלול ההגנתי שאמורה לספק לכם דלת כניסה.

עמידות בפני פגעי מזג אוויר – דלתות אלומיניום הן דלתות שבדרך כלל אינן מצופות ביריעות חיצוניות, אלא עוברות צביעה בתנור. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה: האלומיניום היא מתכת עמידה מאוד בפני לחות, רטיבות, גשם, קרינת שמש ישירה וכל מפגע אחר שיכול מזג האוויר לייצר. יחד עם זאת, אם ציפוי הדלת אינו עומד באותם סטנדרטים, אז לא השגנו כלום. על כן, חשוב מאוד שלא לבחור דלת אלומיניום עם ציפוי פולימרי שבתוך זמן קצר יראה סימני קילוף, דהייה ושחיקה, במיוחד אם מדובר בדלת כניסה בבית פרטי, החשופה באופן רציף לפגעי מזג האוויר. צביעה בתנור היא צורת הציפוי הטובה ביותר והיחידה הריאלית עבור דלתות אלה.

 

ומה לגבי עיצוב?דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה

על עיצוב דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה, אפשר לכתוב מאמר שלם נוסף רק כדי לגעת בקצה הקרחון של הנושא. ככלל, עיצוב הוא סוגייה אינדיבידואלית שלא ניתן לסכם כמידע טכני שנכון לכל אחד. מה שכן אפשר לומר הוא שהעולם של דלתות אלומיניום מציע לכם כל אופציית עיצוב שעולה במוחכם, עם אפשרות התאמה לכל סגנון עיצוב. באפשרותכם להזמין דלת אלומיניום בעיצוב דמוי עץ, לרבות גוון עץ מדויק ומרקם עץ מדויק. באפשרותכם להזמין דלת בסגנון מודרני קלאסי עם קווים נקיים ומראה חלק ואחיד. לחילופין, תוכלו ללכת גם יותר על הכיוון של דלת מעוטרת באמצעות שילוב שלל עיטור זכוכית, מתכת, ניקל ואלומיניום, עם פרזול עשיר בפרטים. כל האפשרויות פתוחות בפניכם והשאלה היא בעיקרה שאלה סובייקטיבית של התאמת העיצוב לעיצוב הכולל ולהעדפות העיצוב שלכם.

את השלב הזה של הבחירה אתם רוצים לעשות בסיוע מעצב מקצועי, או לכל הפחות לאחר שהקדשתם חשיבה יסודית על נושא העיצוב ולאחר שהבטחתם לעצמכם שלא תעשו בחירה על סמך מצבי רוח חולפים או על סמך משהו שראיתם מתישהו אצל מישהו. בהיבט העיצובי, בחירת דלתות אלומיניום לכניסה בגני תקווה חייבת להתבסס על שיקולים מקצועיים וחשיבה מעמיקה, על אף הפיתוי ללכת שבי אחר מצבי רוח חולפים. על כל אלה, גם ההיבטים הטכניים וגם אלו העיצוביים, יהיה עליכם להקפיד בבחירת דלת הכניסה הבאה שלכם.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו