דלתות חוץ מעוצבות: 55 דוגמאות מקוריות

תוכן עניינים

ההבדלים בין דלת חוץ ובין דלת כניסה רגילה הם רחבים ומשמעותיים יותר מההבדל בשם. דלתות חוץ נחשבות לדלתות עמידות יותר ובטוחות יותר, פשוט מכיוון שהן קו ההגנה האחרון של הבית בפני איומים ביטחוניים מבחוץ והן גם קו ההגנה היחיד בפני פגעי מזג האוויר. במצב זה, בו הדלת מתמודדת באופן ישיר עם פגעי מזג האוויר מכל הסוגים ועם כל האיומים הביטחוניים הפוטנציאליים, נדרשת דלת חזקה ועמידה הרבה יותר לעומת דלת כניסה רגילה של דירה, המותקנת בחדר מדרגות סגור. אבל ההבדל הוא לא רק בפרמטרים של עמידות וביטחון, אלא גם של עיצוב ואסתטיקה, כפי שניתן ללמוד ממגוון רחב של דלתות חוץ מעוצבות.

עיצוב של דלת חוץ

ממש כמו יתר ההבדלים בין דלתות כניסה המותקנות בחדר מדרגות סגור ובין דלתות חוץ, המותקנות בבתים פרטיים, גם סוגיית העיצוב מהווה סוגיה מרכזית חשובה, היוצרת הבחנה בין דלתות כניסה רגילות ובין דלתות חוץ מעוצבות. דלת חוץ היא למעשה דלת שמהווה חלק בלתי נפרד מחזית המבנה. בעוד שדלת כניסה רגילה אינה נדרשת לשום מאפיין עיצובי מיוחד על מנת לעמוד בעיצוב של חדר מדרגות, הרי שדלת חוץ נדרשת לעמוד במכלול של אלמנטים עיצוביים ובכלל זה חזית המבנה, חיפוי החוץ של המבנה, מבואת הבית, שביל הכניסה לבית, שער וגדר הבית, מרחב הגינון והדק של הבית וכדומה. במילים אחרות, בדלת חוץ קל הרבה יותר לעשות בחירה שאינה עולה בקנה אחד עם העיצוב הכללי שמקיף אותה ולכן בחירה זו חייבת להתבצע בצורה זהירה ומחושבת.

ראו גם: חיפוי דלתות כניסה

דלתות מעוצבות כנף כפול רב בריח

אז מהם העיצובים המתאימים לדלת הכניסה שלכם?

ובכן, את העיצוב המתאים במיוחד עבורכם לא נוכל לזהות במסגרת שורות אלה, אבל נוכל בהחלט לומר לכם שעם ייעוץ מקצועי או אפילו פשוט עם חשיבה יסודית ומעמיקה שלכם על הנושא, תוכלו בהחלט להגדיר קריטריונים של עיצוב שמתאימים במיוחד עבורכם. קריטריונים אלה קשורים כאמור לחיפוי החוץ של המבנה, למבנה עצמו ורמת היוקרה שהוא משדר, לאווירה המקיפה אותו (מודרנית, תעשייתית או כפרית) וכן הלאה. הבשורות הטובות הן, שעם המבחר הגדול של דלתות חוץ מעוצבות, תוכלו לא רק למצוא את דגם המדף המתאים לכם ביותר, אלא גם להתאים באופן אישי את הדלת שעונה בצורה הטובה ביותר גם לצרכי הביטחון שלכם, גם לצרכי העמידות בפני מזג האוויר שמאפיינים את אזור המגורים שלכם וגם לצרכי העיצוב והאסתטיקה האישיים שלכם

דלתות חוץ אלומיניום

 אחרי שאמרנו את כל זה, דלתות אלומיניום הן ללא ספק הדלתות שמציעות את אפשרויות העיצוב המגוונות ביותר בקטגוריה של דלתות חוץ מעוצבות. קלות העיבוד שלהן, היכולת ליצור עבורן כל מרקם שהוא ולצפות אותן בכל גוון שהוא, לרבות דגמים של דלתות אפס הנטמעות בחזית המבנה באופן מושלם, הופכת אותן לדלתות האולטימטיביות בקטגוריה זו. כמו כן, דלתות אלומיניום מגיעות היום במגוון רחב של תצורות ומידות לרבות דלתות רחבות במיוחד, דלתות עם משקוף צד מעוצב, שמשלים את המפתח ואפילו דלתות דו כנפיות, שיוצרות אפקט יוצא דופן כבר בכניסה לבית.

אצלנו בחברת ENTERDOOR תוכלו למצוא מגוון רחב של דלתות חוץ כניסה מעוצבות ובכלל זה גם קטגוריה שלמה של דלתות חוץ מעוצבות לבתים פרטיים. הדלתות שלנו מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, המבטיחים רמת עמידות גבוהה מאוד בפני פגעי מזג האוויר, עמידות בפני איומים ביטחוניים הן באמצעות שלדה חזקה מאוד והן באמצעות מנגנוני נעילה רב בריחיים מתקדמים וכמובן עיצובים יוצאי דופן בהתאמה לכל העדפה. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום עם אנשי המקצוע של ENTERDOOR, שישמחו מאוד לעמוד לרשותכם.

קבלו 55 דוגמאות של דלתות חוץ מעוצבות בסרטון:

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו