דלתות חוץ רב בריח

תוכן עניינים

מחפשים דלת כניסה לבית פרטי? לכל דלת שאתם בוחרים לבית, ישנם מאפיינים שונים שאותם אתם צריכים לבחון וכאשר מדובר בדלת חוץ, גם לה צריך להתאים את המאפיינים הייחודיים לה ושאינם תואמים תמיד את אלו של דלת כניסה רגילה. מהי למעשה דלת חוץ ובמה היא שונה מדלת כניסה רגילה? מדוע דלתות חוץ רב בריח נחשבות לשכיחות מאוד ואיך זה שגם האלטרנטיבות שלהן נחשבות לשכיחות גם הן? ובהתאם לכל זה, מהי דלת החוץ המתאימה ביותר לבית שלכם? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

לכל דלת המאפיינים שלה

בבחירת דלתות לבית, חשוב מאוד לבחון מהם המאפיינים הייחודיים הנדרשים לאותו סוג של דלת לפני שמבצעים בחירה או מתמקדים בכיוון מסוים. כך למשל, בדלת פנים חשוב שהדלת תספק לנו פרטיות, אסתטיקה ואווירה, אבל אין שום ערך לעמידות שלה בפני פגעי מזג אוויר או בפני איומים ביטחוניים מבחוץ. במקרה של דלת כניסה לבית, ישנה חשיבות גם לסוגיית הפרטיות, אך עוד יותר מכך לסוגיית העמידות בפני איומים ביטחוניים מבחוץ, קרי מניעת חדירה של גורמים בלתי מורשים לבית. דלתות חוץ הן סוג מסוים של דלתות כניסה ונבדלות מהן בכך שהן מותקנות במרחב חוץ. למעשה, דלת כניסה של בית פרטי אינה סגורה בתוך חדר מדרגות, אלא חשופה לגמרי למרחב החוץ ולכן נקראת דלת חוץ. בעוד שדלת כניסה בדירה בבניין צריכה להיות עמידה יותר מדלת פנים מבחינת פגעי מזג אוויר ובעיקר לחות, הרי שדלת חוץ חייבת להיות עמידה בפני כל פגעי מזג האוויר לרבות קרינת שמש ישירה, גשם, רוח, לחות ורטיבות.

דלתות מעוצבות רב בריח

ממה נובעת הפופולאריות של דלתות חוץ רב בריח?

כפי שאמרנו קודם לכן, שני המאפיינים החשובים ביותר בכל דלת חוץ הם עמידות בפני פגעי מזג האוויר ועמידות בפנים איומים ביטחוניים מבחוץ. מעצם הגדרתן כדלת חוץ, דלתות חוץ רב בריח מתוכננות בצורה כזאת שלפחות על הנייר, אמורה להעניק להן את העמידות הנדרשת בפני פגעי מזג האוויר. בסוגיית העמידות בפני איומים ביטחוניים, דלתות רב בריח מוכרות היטב כדלתות בטוחות מאוד, המבוססות על מנגנוני נעילה ומפרטים טכניים, שיודעים להעניק רמה גבוהה של ביטחון, כשבמובנים רבים רב בריח הוא כינוי נרדף לביטחון בתחום הדלתות. יחד עם זאת, ישנן גם אלטרנטיבות לאותן דלתות חוץ רב בריח וגם הן נחשבות למאוד פופולאריות ולכאלו שיודעות להציע את אותה רמה של עמידות, הן בפני פגעי מזג אוויר והן בפני איומים ביטחוניים מבחוץ.

ראו גם: דלתות חוץ מעוצבות שאסור לפספס!

דלתות חוץ אלומיניום עם מנגנוני נעילה מתקדמים

אחת האלטרנטיבות היותר פופולאריות לאותן דלתות חוץ רב בריח הן דלתות חוץ מאלומיניום, בהן משולב מנגנון נעילה רב בריחי מתקדם. דלתות אלומיניום נחשבות לדלתות חזקות מאוד, שנבנות על גבי שלד מתכת חזק במיוחד. מעטפת האלומיניום עצמה, מעניקה לדלת עמידות מלאה בפני כל סוגי פגעי מזג האוויר לאורך עשורים שלמים, ללא חשש מחלודה או שחיקה, לא על ידי רטיבות וגשם ולא על ידי קרינת שמש ישירה. בדלתות אלה ניתן לשלב מנגנוני נעילה רב בריחיים, הננעלים הן למשקוף הצד, הן לרצפה, הן לתקרה והן למשקוף הצירים באופן שיוצר נעילה הרמטית קשה מאוד לפריצה.

אצלנו בחברת ENTERDOOR תוכלו למצוא מגוון רחב של דלתות אלומיניום ובכלל זה דלתות חוץ, המתוכננות, מעוצבות ונבנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום ומהוות אלטרנטיבה נהדרת ואפילו עדיפה על פני דלתות חוץ רב בריח. לפרטים נוספים על הדלתות של ENTERDOOR ולביצוע הזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

בסרטון: דוגמאות לדלתות חוץ מעוצבות המתאימות לדלתות רב בריח

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו