דלתות כניסה אלומיניום דמוי עץ

תוכן עניינים

אפשר בהחלט לומר כי כיום כבר לא קיימת מחלוקת על ההתאמה של מתכת האלומיניום לייצור דלתות כניסה ואפילו דלתות חוץ. יחד עם זאת, גם בעידן בו קיימת מתכת ייחודית כל כך כמו האלומיניום, מתכת עמידה בפגעי מזג האוויר, קלת משקל, חזקה וקלה מאוד לעיבוד ועיצוב, כל זה לא מבטל את הנטייה לסגנונות עיצוב שונים ולחומרי גלם שונים ובמיוחד עץ שנחשב לחומר גלם מאוד אטרקטיבי לעיצוב הבית. אז למה בכלל שנרצה דלתות כניסה אלומיניום דמוי עץ? האם זה בכלל אפשרי לייצר דלת ממתכת שתיראה כמו עץ? עד כמה זה נראה אותנטי? האם זה עדיף בכל מקרה על פני רכישת דלת כניסה מעץ? את התשובות לכל השאלות הללו תוכלו לקבל ממש כאן בשורות הבאות.

אז למה שתרצו דלת אלומיניום שנראית כמו דלת עץ?

ובכן, הקונספט של ייצור פריטי עיצוב מחומר גלם מסוים שמדמה חומר גלם אחר הוא קונספט מאוד מקובל ורווח, אבל לאור האופי החקייני המובנה בקונספט הזה, ישנה חשיבות עצומה לכך שה"חיקוי" לא ירד מן המקור כהוא זה. כך למשל, ניתן להזמין היום רצפת פרקט שכלל לא עשויה מעץ אלא מפלסטיק. ישנם כמובן דגמים שבהם כמעט ולא ניתן להבחין שמדובר בפלסטיק והרצפה נראית כמו פרקט אותנטי, אך במקרים אחרים החיקוי מאוד לא מוצלח והופך את כל התחושה, האווירה והעיצוב למפגע רע ממש. הסיבה לבחירת פרקט מפלסטיק היא די ברורה: פרקט העץ הוא רגיש מאוד למים ולכן נוטה להיהרס בקלות בשטיפה תדירה של הרצפה. לחילופין, בהתקנת פרקט עץ מקורי, עלינו להימנע משטיפת הרצפה, ולא מדובר בגזירה שמישהו באמת יכול לעמוד בה.
בדומה לכך, גם במקרה של דלת כניסה, ישנה בהחלט העדפה ברור לדלתות עץ שמספקות את המראה העצי, המגע העצי ואפילו הריח העצי שכולנו כל כך אוהבים במרחב המגורים שלנו. העץ הוא סימבול של הטבע, הוא אדיש לחלוטין לטמפרטורה ולכן נותר חמים תמיד, משרה אווירה של חמימות ואינטימיות ונחשב לאהוב מאוד בכל סגנון עיצוב. אלא שגם במקרה של דלתות כניסה, לעץ ישנו חיסרון מובהק של עמידות נמוכה מאוד בפגעי מזג האוויר איתם צריך להתמודד הצד החיצוני של דלת הכניסה. דלתות כניסה אלומיניום דמוי עץ מאפשרות למעשה ליהנות מהמראה העצי, התחושה העצית והאווירה העצית ובמקביל ליהנות גם מהעמידות הגבוהה והחוזק המבני של דלת אלומיניום וזאת הסיבה שרבים בוחרים באופציה של דלת אלומיניום שפשוט נראית לחלוטין כמו דלת עץ.

עיצוב דירות
תמונה: freepik

האם אכן ניתן להגיע לדמוי עץ אותנטי?

התשובה היא בהחלט כן. אחד היתרונות המובהקים ביותר של מתכת האלומיניום הוא קלות העיבוד שלה. את האלומיניום ניתן לחתוך, לחבר, לעצב, לעקם ולגלף בשלל תצורות ובין היתר ניתן להעניק לו מרקם בכל תצורה שעולה בדעתכם ובכלל זה גם מרקם עץ מחוספס. טכנולוגיית העיבוד המודרנית מאפשרת ליצור העתק מושלם של מרקם עץ על גבי האלומיניום, ברמת רזולוציה גבוהה מאוד שאפילו תשמר את התחושה של סיבי עץ דקיקים בתוך המרקם היותר גס המקיף אותם. את משטח הדלת שעשויה מאלומיניום ניתן לצבוע בתנור, הן בגוון אחד והן במדרג של גוונים משולבים, באופן כזה שיוצר מראה עץ אותנטי לחלוטין. עם רמת דמוי עץ כזאת, אין כל ספק שהאופציה של רכישת דלתות כניסה אלומיניום דמוי עץ היא עדיפה בכל מקרה על פני רכישת דלת עץ, וזאת אלא אם אתם מתגוררים באזור שבו יוכל העץ לשרוד ברמה יחסית סבירה לאורך זמן.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו