דלתות כניסה מחירים

תוכן עניינים

דלת הכניסה לבית היא דלת שיש להתייחס אליה בצורה שונה מדלת פנים. הסיבות לכך הן ברורות ונוגעות לסוגיות של ביטחון, חוזק מבני, עמידות בפגעי מזג אוויר, פרטיות וכדומה, אלא שפעמים רבות הן אינן מקבלות את המשקל הראוי להן בתהליך הבחירה והרכישה. אל הסיבות האלה יש להוסיף גם את שיקולי העיצוב, אם כי דווקא בתחום הזה לא קיים חשש להיעדר תשומת לב ראויה. מרבית ההזמנות של דלתות כניסה מבוצעות על בסיס שיקולים עיצוביים, לעיתים תוך התעלמות מוחלטת מכל השיקולים האחרים וגם לעניין זה יש להתייחס. לבסוף, בהזמנת דלתות כניסה מחירים משחקים גם הם תפקיד מפתח אם כי האופן בו אנו שוקלים את הרכישה בהתאם למחיר הנדרש מאיתנו, הוא בדרך כלל מוטעה.

כמו בכל מוצר שאנו קונים, גם במקרה של דלתות כניסה אלומיניום מחירים יכולים להוות את הפרמטר המרכזי בבחירת הדלת שנזמין בסופו של דבר. יחד עם זאת, כאשר אתם בוחנים את המחיר של דלת אלומיניום, עליכם לבחון אותו בצורה שמשקפת את כלל משוואת העלות תועלת של הדלת. מה זה בדיוק אומר משוואת עלות תועלת? איך זה בא לידי ביטוי בהזמנת דלתות כניסה אלומיניום ודלתות כניסה בכלל? מה אפשר לעשות כשהמחיר מעט גבוה? בואו נתחיל >>

דלתות מעוצבות כנף כפול רב בריח

איך לבחור דלת כניסה לבית לפי חומר גלם?

מרכיב המפתח בבחירת דלתות כניסה לבית הוא חומר הגלם ממנו מיוצרת הדלת. באפשרותכם להזמין דלת עץ, דלת מתכת רב בריח, דלת אלומיניום ואפילו דלת זכוכית. חומר הגלם הנבחר ישפיע על כל היבט חשוב בתפקוד הדלת ובערך שהיא מספקת לכם ובראש עומד כמובן ערך הביטחון. דלת כניסה היא דלת שמיועדת בראש ובראשונה להעניק לכם ביטחון בביתכם וכשהדלת הזאת נעולה, אתם רוצים להרגיש בטוחים לגמרי. זאת הסיבה שהאופציה של דלת זכוכית כדלת כניסה היא אופציה כמעט ולא קיימת והמקרים היחידים בהם אפשר למצוא דלת כזאת הם בדרך כלל במושבים וקיבוצים מרוחקים בהם שיקול הביטחון מקבל ערך פחות מאוד. לעניין זה, דלת מתכת או דלת אלומיניום יודעות לספק לכם את הערך הגבוה ביותר.

חומר הגלם משפיע גם על הפרטיות ממנה תוכלו ליהנות בביתכם וגם בהיבט זה, דלת הזכוכית היא הדלת שמציעה את הערך הפחות ביותר. אבל יותר מכל, דלתות כניסה מומלצות לבית צריכות להיות עמידות לאורך שנים, במיוחד כאשר מדובר בדלתות חוץ (דלת כניסה של בית פרטי החשופה ישירות לפגעי מזג האוויר). בפרמטר זה, דלתות אלומיניום מציעות לכם את הערך הגבוה ביותר מעבר לכל סוג אחר של דלת כניסה. האלומיניום היא מתכת עמידה מאוד בלחות, רטיבות, גשם וקרינת גשם ישירה ויכולה להבטיח לכם עמידות מלאה ללא סימני שחיקה לאורך עשורים שלמים, יותר ממה שיודע להציע לכם כל סוג אחר של דלתות כניסה לבית.

איך לבחור דלת כניסה לבית לפי עיצוב?

מעבר לפרמטרים הפונקציונליים אותם פירטנו, ישנו כמובן השיקול העיצובי שלרוב מהווה שיקול מפתח בבחירת דלת כניסה לבית. גם בהיבט זה משחק חומר הגלם תפקיד חשוב מאוד כשדלת אלומיניום מאפשרת לכם את מרחב העיצוב הרחב והמגוון ביותר עם אפשרות להזמין את הדלת בכל גוון, כל מרקם, כל תצורה וכל עיטור או שילוב חומרי גלם. יחד עם זאת, אם חשוב לכם מאוד המראה הכפרי שמלווה גם בתחושה עצית אותנטית, דלת עץ היא האופציה הטובה ביותר. דלת זכוכית גם היא יכולה להוות אופציה אטרקטיבית, אך לאור החסרונות הפונקציונליים שלה, היא בדרך כלל לא עולה כלל על הפרק.

ראו גם: ציפוי דלתות כניסה

אז מה זה בדיוק משוואת עלות תועלת ואיך זה קשור לדלתות כניסה?

משוואת עלות תועלת היא משוואה שמצד אחד שלה עומדת העלות שאנו משקיעים בכדי להיות הבעלים של מוצר מסוים ובצד השני שלה עומדת התועלת שאנו מפיקים מבעלות זו על המוצר. כך למשל, אם אתם רוכשים קולף ירקות מפלסטיק בחמישה שקלים, זה יכול לעשות לכם הרגשה טובה מאוד לאור העובדה שהקולף המתכתי עולה 20 שקלים. העניין הוא שאחרי שקניתם את הקולף, הצלחתם להשתמש בו פעמיים עד שהתער שלו נשלף ממקומו והידית נשברה. שילמתם חמישה שקלים בכדי לקלף שני ירקות. לעומת זאת, אם הייתם רוכשים את קולף המתכת, זה היה עולה לכם פי ארבעה, אך היה משרת אתכם לאורך שנים. במקרה הזה, אפשר לומר שהמחיר של קולף הפלסטיק הוא אמנם נמוך יותר מזה של קולף המתכת, אך משוואת העלות תועלת שלו היא גרועה הרבה יותר מזו של קולף המתכת. במילים אחרות, משוואת עלות תועלת משקפת את העלות שאתם מפיקים ממוצר כלשהו ביחס למחיר ששילמתם עבורו.

כאשר מדובר במקרה של דלתות כניסה אלומיניום מחירים מקובלים יכולים להיות גבוהים יותר, לעיתים משמעותית מהמחירים של דלתות פלדה למשל או אולי אפילו של דלתות עץ. במקרה כזה אתם עשויים לחשוב שאולי לא כדאי לכם לקנות את דלת האלומיניום, אלא דווקא את דלת הפלדה הזולה. אלא, שכאשר בוחנים את משוואת העלות תועלת של דלת אלומיניום אלו מול זו של דלת פלדה, אפשר להבין במהירות שדלת האלומיניום היא העסקה הטובה ביותר שתוכלו לעשות. מדוע? מכיוון שדלת אלומיניום היא עמידה הרבה יותר בפגעי מזג האוויר, היא קלה יותר ולכן לא גורמת לדפורמציות של הצירים והמשקוף, היא חזקה כמו דלת פלדה והיא ניתנת לעיצוב במגוון רחב של סגנונות ועיצובים על פי טעמכם, לרבות בסגנון דמוי עץ אותנטי. דלת אלומיניום יכולה לשרת אתכם לאורך זמן כפול, משולש ואפילו מרובע מפרק הזמן שבו תשרת אתכם דלת פלדה, כשלאורך כל השנים הללו תשמור הדלת על המראה המקורי שלה כמעט לחלוטין. זוהי ללא ספק עסקה כדאית יותר על פני כל עסקה אחרת, גם אם המחיר הראשוני שעליכם לשלם הוא גבוה יותר.
למידע נוסף על דלתות אלומיניום דמוי עץ

עיצוב פנים כפרי
תמונה: freepik

איזה שיקולים מבניים ופונקציונליים יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים דלתות כניסה?

דלת כניסה היא בסופו של דבר חלק ממעטפת המבנה. בכל הקשור להיבט הביטחוני, הבית הבטוח ביותר הוא בית שבנוי כולו מבטון, ללא פתחי יציאה וכניסה וללא מפתחים. אלא שבבית כזה אי אפשר באמת לגור ולכן אנו יוצרים מפתחי חלונות בכל חדר וכמובן מפתח דלת כניסה, לפחות אחד, שמאפשר לנו לצאת ולהיכנס מהבית באופן חופשי. יחד עם זאת, בכדי להבטיח את רמת הביטחון הראויה, עלינו להבטיח שדלת הכניסה אותה אנו בוחרים, גם אם לא תספק לנו את אותה רמת הגנה של קיר בטון, תדע לספק לנו את ההגנה הנדרשת ככל הניתן. בבחירת דלתות כניסה מחירים הם פרמטר חשוב שיש לשקול, אבל לא על חשבון שיקולי ביטחון וחוזק מבני. דלת הכניסה שלכם חייבת להיות חזקה דיה בכדי להתמודד עם איומים חיצוניים אפשריים ובאזורים מסוימים בישראל, מדובר בסוגיה מרכזית וקרדינלית. דלת הכניסה גם חייבת להיות עמידה בפני פגעי מזג האוויר אליהם היא חשופה באופן קבוע לאורך שנים רבות. ובתוך כל זאת, דלת הכניסה צריכה להיות גם מספיק אמינה בכדי להימנע ממצב של שחיקה יתרה, דפורמציות ופגיעות בשטח הפנים של הדלת כעבור זמן קצר.

במערך השיקולים הפונקציונליים, עליכם לקחת בחשבון גם את סוגיית הפרטיות. סוגיה זו היא די ברורה לרוב והראיה לכך היא שמעטים הם הבתים שבוחרים בדלת כניסה מזכוכית, דלת שחושפת למרחב הציבורי את כל הנעשה בבית באופן חופשי. דלת כניסה ללא ספק צריכה להיות דלת אטומה וגם אם אתם משלבים בה אלמנטים עיצוביים מזכוכית, חשוב מאוד שהאלמנטים האלה לא ייצרו פגיעה בפרטיות שלכם. בסופו של דבר, אתם לא רוצים לחיות בבית שבו אתם מרגישים חשופים לכל ואת ההרגשה הזאת אפשר ליצור גם באמצעות ריבוע זכוכית קטן המשולב בדלת הכניסה. שילובי זכוכית בדלתות כניסה נועדו בעיקר לאפשר כיוון אור נוסף כשלעיתים אף משולבת הזכוכית בתצורת חלון נפתח, מה שגם פותח כיוון אוויר נוסף בבית. בכל המקרים הללו, חשוב לוודא שאתם בוחרים דגם זכוכית כהה או אטומה/ חלבית וכמובן זכוכית כפולה ומחוסמת שתעלה בקנה אחד עם שיקולי הביטחון אותם פירטנו קודם לכן.

ראו גם: דלתות כניסה חיפוי אלומיניום

איזה שיקולים עיצוביים יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים דלתות כניסה?

לצד השיקולים המבניים והפונקציונליים אותם פירטנו לעיל, בעשורים האחרונים עלתה מאוד קרנם של שיקולי העיצוב, כחלק ממגמת התבססות עיצוב הפנים כמודל האולטימטיבי לעיצוב הבית. לתחום השיקולים העיצוביים לא נוכל להיכנס בשורות אלה, אבל כן נוכל לומר לכם את הדבר החשוב הבא: עם מגוון כל כך גדול ונרחב של דלתות כניסה מחירים מגוונים ואינספור אפשרויות התאמה אישית, חשוב מאוד שאת בחירת דלת הכניסה שלכם לא תעשו מתוך המבחר הקיים, אלא מתוך ההעדפות האישיות שלכם. במילים אחרות, לפני שאתם יוצאים למסע בין אולמות תצוגה של דלתות כניסה מעוצבות לבית, חשוב מאוד שתשבו עם עצמכם, תגבשו בינכם ובין עצמכם את כל הקווים המנחים לדלת המועדפת עליכם, כיצד היא צריכה להיראות, מהם הצבעים המועדפים עליכם, מהו המרקם המועדף עליכם, מהו סגנון העיצוב המועדף עליכם, מה מתאים לעיצוב הכולל של ליבת הבית (סלון, פינת אוכל ומטבח), מה מתאים לעיצוב החוץ של חזית המבנה ומהו העיצוב שיכול לתמוך באווירה שאותה אתם רוצים ליצור בביתכם. כמו כן, חשוב שתכירו את האפשרויות הקיימות בתחום זה או שלכל הפחות תהיו פתוחים לקראתן, כאשר תפגשו אותן באולמות התצוגה.

צורת פעולה זו מבטיחה לכם שלא תצטרכו לבחור דגם אחד מתוך מיליון, בחירה שתמיד תסתיים בחוסר שביעות רצון, אלא שתגדירו בדיוק מה אתם רוצים לקנות ופשוט תצאו לשוק כדי לחפש בדיוק את זה. שיקולי עיצוב הם שיקולים חשובים מאוד ואין לזלזל בהם, על אף שהם לכאורה לא עוסקים בערכים נאצלים כמו בטחון ופרטיות. דלת הכניסה היא אלמנט עיצוב חשוב מאוד, בעיקר לאור המיקום שלה בבית ולאור שטח הפנים הגדול שלה ולכן חשוב שתקדישו לנושא העיצוב את כל הזמן והמחשבה שאתם יכולים להרשות לעצמכם לטובת העניין.

ראו גם: דלתות קו אפס

דלתות כניסה מחירים – כמה זה בעצם עולה?

ואחרי שדיברנו על השיקולים המרכזיים שתצטרכו לקחת בחשבון בהיבטי ביטחון, פרטיות ועיצוב, חשוב לקחת בחשבון גם את סוגיית המחיר. מן הסתם, בבחירת דלתות כניסה מחירים משחקים תפקיד חשוב וזה סופר לגיטימי לקבל את ההחלטה הסופית גם על בסיס שיקולי המחיר. יחד עם זאת, בהיבט זה חשוב להבין דבר אחד שאולי לא חשבתם עליו קודם לכן. המחיר במעמד הזמנת הדלת לא משקף תמיד את העלות האמיתית של הדלת. בכך אנו מתכוונים לומר, שאתם יכולים לקנות דלת במחיר זול אבל לצאת ביוקר וגם להיפך. כך למשל, דלת אלומיניום נחשבת לדלת מאוד עמידה, שתחזיק מעמד לאורך עשורים שלמים ללא סימני שחיקה וללא פגיעה כתוצאה מחשיפה ארוכת טווח לפגעי מזג האוויר. אז אולי הדלת עצמה תעלה לכם מעט יותר כאשר תזמינו אותה באולם התצוגה, אבל בטווח הארוך לא תצטרכו להחליף אותה במשך כמה עשורים, לא תצטרכו להשקיע בתיקונים ובתחזוקה פנימית וחיצונית של הדלת, כך שבחישוב הסופי, עלות דלת אלומיניום נשארת נמוכה יותר ועדיפה על פני האלטרנטיבות.

ואחרי שאמרנו את זה, זה לא אומר שאתם צריכים לקבל כל הצעת מחיר שנותנים לכם. בבחירת דלתות כניסה מחירים יכולים להשתנות מאוד על פני טווחים גדולים של מחירים ולעיתים תוכלו למצוא דגמים דומים מאוד בפערי מחיר משמעותיים. כדאי מאוד לבצע השוואת מחירים גם בין דגמים שונים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם וגם בין אולמות תצוגה שונים בהם אתם שוקלים לבצע את הזמנת הדלת. הצעות מחיר אלה יכולות בעצמן לחסוך לכם לכל הפחות מאות שקלים ובמקרים רבים גם אלפי שקלים. חשיפה לאפשרויות ובחינת פערי התמחור בין האפשרויות השונות תוך הבנה ברורה של פערי המאפיינים בין האפשרויות השונות, הם תנאים הכרחיים לבצע רכישה נכונה של דלת כניסה. מכל הסיבות האלה, כאשר אתם יוצאים לבחור דלת כניסה לבית, אתם בהחלט רוצים להקדיש לכך את כל הזמן והמאמץ הנדרשים ולא לקבל החלטות נמהרות המושפעות בעיקר מנציגי מכירות מיומנים.

ראו גם: שירותי התקנת דלתות של אנטר דור

דלתות כניסה מחירים – מה עושים אם אין תקציב?

ועדיין, כאשר בוחנים דלתות כניסה אלומיניום מחירים מבוקשים יכולים להיות גבוהים יותר ממה שאתם יכולים לשלם. למקרים הללו ישנו פתרון קל מאוד שרבים אינם מכירים או חושבים עליו. הפתרון הוא פשוט מאוד: שלמו עבור הדלת את הסכום שאתם כן מסוגלים לעמוד בו ושכן תכננתם להשקיע עבור דלת כניסה, ואת יתרת הסכום חלקו לתשלומים קטנים שכמעט ולא תרגישו בהם. זה לא שאתם חייבים לחלק את כל הסכום לתשלומים. חלקו אך ורק את המחיר העודף כך שבאמת לא תרגישו את יתרת התשלומים בהמשך הדרך. במרבית החנויות יסכימו בהחלט למודל כזה של תשלום יצירתי, שבו כולם מנצחים, גם אתם וגם החנות.

דלתות כניסה לבית הכי משתלם אצל Enterdor!

אצלנו בחברת ENTERDOOR תוכלו למצוא מגוון רחב של דלתות כניסה לבית עם חיפוי אלומיניום או עץ בכל עיצוב שאתם רק יכולים לחשוב עליו. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו