דלתות כניסה לבית פרטי

תוכן עניינים

פעם זה היה פשוט. רצינו דלת כניסה חדשה לבית, בחרנו את הצבע, את המידות, בחרנו בין דלת פלדלת לדלת עץ כלשהי ובזה נסתיים העניין. אבל פעם לא יכולנו ליהנות מהעיצוב יפה והאווירה הנעימה שיודעת דלת כניסה מודרנית להציע לנו ועבור שני הערכים החשובים האלה, אנחנו מוכנים היום ואפילו רוצים, לבחור את דלת הכניסה האולטימטיבית עבורנו מתוך מבחר כמעט בלתי נגמר של דלתות כניסה לבית פרטי. ועדיין, כשהמגוון גדול, גם מרחב הטעויות גדול. אז איך בוחרים דלת כניסה לבית? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

דלת כניסה לבית – מדוע היא כל כך חשובה?

יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר. זאת אומרת, אפשר להסביר אבל ההסבר הוא מורכב מדי ומגיע מעולמות אחרים שאין לנו בהם ממש עניין. אחד מתחומי החיים שקשה במיוחד להסביר הוא תחום העיצוב. אנחנו יכולים להביט בשני בני אדם לבושים באאוטפיט דומה מאוד, אבל אחד ייראה לנו יפה יותר מהאחר. מדוע? זה יכול להיות פריט אקססוריז אחד קטן שאנחנו אולי לא מבחינים בו במודע, אבל משנה את התמונה כולה עבור המוח שלנו. תופעה דומה מתרחשת גם בעיצוב הבית – תמונה אחת ספציפית יכולה לשנות את האווירה כולה. צבע ועובי המסגרת יכולים לשנות גם הם את המראה הכולל ביחס לגוון ועובי אחרים שהיה ניתן למסגר באמצעותם את אותה התמונה. כאשר מדובר בקטגוריה של דלתות כניסה לבית פרטי, ההשפעה היא אפילו דרמטית יותר.

דלתות הזזה

דלתות הן פריטי עיצוב חשובים ומרכזיים בכל בית, פשוט מכיוון שהן בעלות שטח פנים גדול, שמשפיע מאוד על האווירה הכוללת. במקרה של דלת כניסה לבית ההשפעה היא אפילו דרמטית יותר, שכן היא משפיעה על האווירה בסלון, בפינת האוכל ולעיתים גם במטבח, שמהווים את לב ליבו של הבית והיא משפיעה על מצב הרוח שלנו בכל פעם שאנחנו נכנסים או יוצאים מביתנו. כפי שאמרנו קודם לכן, אפשר להסביר איך מתרחשת ההשפעה הזאת, אבל זה ממש לא המקום. כל מה שצריך לדעת הוא, שדלת הכניסה לבית שלכם יכולה להשפיע מאוד על האווירה ומצב הרוח שלכם כאשר אתם מגיעים לבית וכאשר אתם שוהים בחדרי הליבה שלו – הסלון, פינת האוכל והמטבח.

ראו גם את ההמלצה שלנו: דלת קו אפס

איך תבחרו את דלת הכניסה המתאימה לכם?

כאמור, היום ישנו מבחר עצום של דלתות כניסה מעוצבות לבית פרטי עם אלפי דגמים אפשריים ועוד אינסוף דגמים שניתן ליצור בהתאמה אישית. דגמים אלה נבדלים זה מזה בחומר הגלם ממנו הם מיוצרים, בגוון, במרקם, בסוג הצביעה, בשילוב של עיטורים, פתחים וחלונות דלת, בפרזול, בפורמט הצירים, במשקוף ואפילו במודל הפתיחה של הדלת (כנף אחת, דו כנפי, הזזה וכדומה). עם מבחר כל כך גדול של דלתות כניסה לבית פרטי, יש רק דרך אחת בה תוכלו לבחור את הדלת המתאימה לכם: עליכם להחליט תחילה כיצד אמורה להיראות הדלת הזאת ורק לאחר מכן לצאת ולאתר אותה באולמות התצוגה.

אחת הטעויות המרכזיות שעושים אנשים המחפשים דלת כניסה לבית היא להגיע לאולם התצוגה מבלי שיש להם אפילו את הקווים המנחים לבחירת הדלת המתאימה להם ופשוט לנסות לבחור מבין המבחר המוצג להם באותו אולם תצוגה. שיטת בחירה זו מבטיחה כמעט באופן מוחלט שבסופו של דבר לא תהיו שבעי רצון מהבחירה שעשיתם ולא בגלל שהדלת לא איכותית או לא יפה, אלא פשוט מכיוון שהיא לא באמת מתאימה לכם. הדרך הנכונה, על כן, לבחור דלת כניסה לבית, היא לשבת עם עצמכם, להביט סביבכם על העיצוב הכולל בלב הבית, להגדיר את סגנון העיצוב המועדף עליכם, להגדיר את הגוונים האפשריים, המרקמים האפשריים והעיטורים שמעניינים אתכם, אבל במיוחד חשוב לחשוב על האווירה שאותה אתם רוצים ליצור בביתכם.

אם אתם מתחברים יותר לאווירה כפרית חמימה, ישנם דגמים של דלתות כניסה לבית פרטי שיתאימו לכם יותר וישנם דגמים אחרים שפשוט יהרסו כל סיכוי ליצירת האווירה הזאת. דברים דומים אפשר לומר גם על סגנון העיצוב המודרני ולמעשה על כל סגנון עיצוב אחר, כשלכל סגנון כזה נלווית אווירה שונה לחלוטין. על כן, קודם כל מגדירים היטב מה בדיוק מחפשים ואם צריך אז נעזרים גם במעצב מקצועי, ורק לאחר מכן יוצאים לחפש את הדלת שלכם באולמות התצוגה.

בסרטון: עשרות רעיונות לעיצוב דלתות כניסה לבית פרטי

איפה קונים דלתות כניסה לבית פרטי?

זהות אולם התצוגה שבו תזמינו את דלת הכניסה לבית תלויה מן הסתם במחיר שיוצע לכם באולמות התצוגה השונים. יחד עם זאת, חשוב מאוד שהמבחר של דלתות כניסה לבית פרטי, המוצג לכם באולם התצוגה בו אתם מבקרים, תואם את ההעדפות שלכם כפי שהגדרתם אותן מראש. והנה לכם עוד סיבה מדוע כדאי וחשוב תחילה להגדיר מה אתם רוצים ורק לאחר מכן לצאת לחפש את הדלת האולטימטיבית בשוק – כך תוכלו להבטיח שתגיעו לאולמות התצוגה שאכן יודעים להציע לכם את מה שאתם מחפשים ואז גם תוכלו לבצע השוואת מחירים חכמה בין האפשרויות הרלוונטיות עבורכם.

לחצו כאן למעבר לתצוגה של חברת אנטר

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו