דלתות כניסה מעוצבות עם ENTER

מעוניינים ברכישת דלתות כניסה מעוצבות שיוסיפו משמעותית לנראות של ביתכם?

ב-ENTER דלתות כניסה מעוצבות תוכלו למצוא את האפשרות הזאת וגם ליהנות מייעוץ מקצועי בהיבט העיצובי כמו גם בהיבט הפונקציונלי והמבני של הדלת, לרבות בדלתות דו כנפיות ודלתות משולבות משקוף צידי מורחב.

עיצוב ואיכות ברמה שלא הכרתם

ישנם בישראל לא מעט אולמות תצוגה בהם תוכלו להזמין מגוון רחב מאוד של דלתות כניסה מעוצבות, לרבות דלתות מאלומיניום, מעץ או מפלדה. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להבטיח שאתם נחשפים לכמה שיותר אפשרויות עיצוב ושאתם נהנים מחופש עיצובי מקסימלי ומליווי מקצועי מא' ועד ת', כדאי מאוד לפנות לחברה המתמחה בדלתות כניסה מאלומיניום וזה בדיוק מה שעושה חברת ENTER דלתות כניסה מעוצבות.

ציפוי דלתות כניסה

מגוון סוגי דלתות כניסה מעוצבות

בחברת ENTER תוכלו להזמין דלת אלומיניום או דמוי עץ במגוון רחב של עיצובים ולהנות מחיפויים מהממים ואיכותיים העמידים לאורך שנים באמצעות טכנולוגיה מיוחדת.

דלתות קו אפס מעוצבות בהתאמה אישית

דלתות כניסה

דלתות פנים

דלתות כניסה מעוצבות כנף וחצי

דלתות כניסה מעוצבות כנף

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

שאלות נפוצות

הסיבה היחידה שבגינה אנחנו מתקינים דלת כניסה לבית היא שמן הסתם, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לצאת ממנו ולהיכנס אליו בצורה חופשית. אלא שכאשר אנו יוצרים מפתח דלת בתוך קיר הבטון, אנחנו גם חייבים לסגור אותו בצורה כזאת שתספק לנו את רמת הביטחון הדרושה לנו. ישנם ישובים שבהם הדברים האלה יכולים להישמע כמו סיפור לא רלוונטי ולא קשור לכלום, אבל ישנם גם לא מעט ישובים, ובמיוחד ערים, שבהם סוגיית הביטחון שמספקת דלת הכניסה לבית היא סוגיה מרכזית, שחייבת לקבל התייחסות נאותה בתהליך של בחירת דלתות כניסה מעוצבות.
בבחירת דלתות פנים לבית, השיקולים המרכזיים שמעניינים אותנו פרט לסוגיית העיצוב כוללים את סוגיית הפרטיות ואת קלות הפתיחה והנעילה של הדלת. במקרה של דלת כניסה זוהי סוגיית הביטחון שצריכה לקבל את עיקר תשומת הלב שלנו ואליה ניתן לצרף גם את סוגיית הפרטיות. המשמעות המיידית היא שהאופציה של דלת זכוכית יורדת מהפרק, גם לאור העמידות הנמוכה שלה בכל ניסיון פריצה וגם לאור העובדה שלאור שקיפותה, היא מבטלת כל אפשרות לקבלת פרטיות בביתכם הפרטי. חומר הגלם המינימלי לדלת כניסה לבית הוא עץ וגם זה בישובים שבהם לא קיים חשש אמיתי מפריצות או סוגיות ביטחוניות אחרות. בכל מקרה אחר, אתם רוצים להתמקד בדלתות פלדה ובמיוחד בדלתות אלומיניום, שתוכלנה להבטיח את ביטחונכם בביתכם הפרטי.

בבדיקה פשוטה של השוק, תוכלו לגלות שמרבית הדגמים של דלתות כניסה מעוצבות, מגיעים היום בפורמט של דלת אלומיניום ולא בכדי. האלומיניום נחשב לחומר הגלם האולטימטיבי לייצור דלתות כניסה וזאת מכמה סיבות מרכזיות: האלומיניום היא מתכת חזקה שמעניקה לדלת את החוזק המבני הנדרש לה ואת העמידות בפני פריצות וחדירה של גורמים בלתי מורשים. האלומיניום היא גם מתכת מאוד קלה שמונעת דפורמציות ותקלות אופייניות המייחדות דלתות עץ או פלדה כבדות בגין השפעת משקלן על הצירים והמשקוף. האלומיניום היא גם מתכת קלה מאוד לעיבוד ולכן ניתן ליצור באמצעותה כל דוגמת עיצוב שאתם מסוגלים לדמיין ולבסוף, האלומיניום היא מתכת עמידה מאוד בפגעי מזג האוויר. בניגוד לדלתות עץ ופלדה שכבר כעבור מספר שנים מועטות מתחילות להראות סימני שחיקה על צידן החיצוני, בעקבות חשיפתן הרציפה ללחות, רטיבות, גשמים וקרינת שמש ישירה, דלתות כניסה מעוצבות המיוצרות מאלומיניום מציעות רמת עמידות יוצאת דופן לאורך עשורים שלמים וללא כל סימני שחיקה שנובעים מפגעי מזג האוויר.

בחירת עיצוב של דלתות כניסה מעוצבות הוא כבר עניין סובייקטיבי לחלוטין שלגביו יהיה עליכם להחליט באופן עצמאי. יחד עם זאת, בהחלט חשוב להדגיש את הצורך לבחון את העיצוב על פי עקרונות העיצוב המקצועיים ולהימנע מבחירות שמבוססות על מצבי רוח חולפים או על עיצובים שנראו יפה מאוד באולם התצוגה או אצל השכנים. דלת הכניסה לביתכם חייבת להתאים לאופי שאתם רוצים להעניק לבית, לאווירה שאתם רוצים ליצור בו וכמובן לעיצוב הכולל. בקטגוריה הספציפית של דלתות אלומיניום תוכלו ליהנות מחופש מלא בעיצוב הדלת, הוספת עיטורים, שילוב של חומרי גלם אחרים, משטחי זכוכית, אביזרי פרזול וכדומה. מצד אחד מדובר בבשורה טובה ומצד שני זה מחייב אתכם למשנה זהירות בכדי להבטיח שהדלת שלכם תעוצב בסופו של דבר על פי עקרונות מקצועיים בלבד.

התשובה היא בהחלט כן. אם בעבר היינו רגילים לחשוב על זכוכית כחומר גלם שקל מאוד לשבור אותו, הרי שהיום ישנם דגמי זכוכית שמציגים עמידות גבוהה מאוד בפני חבטות, בעיקר בזכות טכנולוגיה של עיטוף פולימרי של הזכוכית באופן שמעניק לה שכבת הגנה רבת עוצמה. שמשת הרכב הקדמית שלכם למשל, עשוי מזכוכית משוריינת ואתם כבר יודעים עד כמה לשבור אותה, גם אם חובטים בה בחוזקה עם מוט ברזל. יחד עם זאת, כדי להבטיח שמשטחי הזכוכית שאתם משלבים בדלת הכניסה לבית לא הופכים לחוליה הביטחונית החלשה של הדלת, חשוב מאוד להוסיף אלמנט הגנה מתכתי ובדרך כלל עושים זאת באמצעות הוספת רכיב של סורג פנימי או חיצוני לזכוכית. סורג פנימי הוא למעשה סורג מעוצב שמותקן בין שני משטחי זכוכית כך שהוא נותר סמוי למדי ואף הופך לקונספט עיצובי מעניין בדלת בנוסף להגנה הפיזית שהוא מספק. אפשרות אחרת היא להתקין סורג חיצוני המכסה את שטח הזכוכית בצדה הפנימי של הדלת.
אחרי שאמרנו את זה, זכוכית מחוסמת ומשוריינת המשולבת בדלת אלומיניום יכולה לספק לכם הגנה נהדרת לכשעצמה ולרוב אין כלל צורך לספק לה הגנה נוספת. כמו כן, כאשר אתם משלבים זכוכית כזאת בדלת כניסה לבית, חשוב לוודא ששילוב הזכוכית אינו פוגע בפרטיות שלכם בביתכם הפרטי. לשם כך נהוג להפוך את הזכוכית לזכוכית חלבית/ אטומה ואף להשתמש בזכוכית מראה חד כיוונית, אבל בשורה התחתונה ישנם היום המון פתרונות זכוכית שניתן לשלב בשלל דלתות כניסה מעוצבות ללא שום בעיה וללא חשש.

חברת ENTER מתמחה בייצור פתרונות אלומיניום לבית ולמבנים בכלל, ובכלל זה מציעה חלונות אלומיניום בעיצובים מרהיבים ויוצאי דופן וכמובן דלתות אלומיניום הן בפורמט של דלת כניסה והן בפורמטים אחרים של דלתות לחדר אמבטיה, דלתות למרפסת ועוד.

כל מה שצריך לדעת על דלתות כניסה מעוצבות

בואו נודה על האמת: הזמנת דלת כניסה לבית זה לא מה שהיה פעם. אנחנו יכולים לאהוב את זה ואנחנו יכולים גם לא, אבל בסופו של דבר, לאחר שעברנו את התהליך של בחירת דלת כניסה ולאחר שהתקנו את הדלת הזאת בפתח הבית, אנחנו גם יכולים להבין את החשיבות והמשמעות של דלתות כניסה מעוצבות, שאולי לא היינו צריכים להתלבט ביניהן בעבר מכיוון שהן לא היו ממש קיימות, אבל היום אנחנו בהחלט יכולים להעריך את ההשפעה שלהן על החיבור שלנו עם הבית שלנו, על האופן בו הן מחזקות את תחושת הבית שלנו בבית שלנו ועל האווירה שהן יוצרות בלב שלנו בבית שלנו.

דלתות כניסה מעוצבות זה אלומיניום

אם אתם מחפשים דלת כניסה מעוצבת ורוצים ליהנות מגמישות עיצובית מקסימלית או להתחבר למרחב עצום של אפשרויות המתאימות להעדפות העיצוב שלכם, דלתות אלומיניום הן ההימור הטוב ביותר שלכם. אלומיניום היא מתכת בעלת מאפיינים ייחודיים, שהופכים אותה לחומר הגלם האטרקטיבי ביותר לייצור דלתות כניסה ולעוד שורה של אלמנטים עיצוביים ומבניים במרחב הביתי. האלומיניום היא מתכת קלה מאוד, חזקה, עמידה מאוד בפגעי מזג האוויר וקלה מאוד לעיבוד ועיצוב. בקטגוריה של דלתות כניסה מעוצבות מאלומיניום, תוכלו למצוא כל עיצוב שאתם רק יכולים לחשוב עליו ובכלל זה גם העיצוב שמתאים לעיצוב הכולל של הבית שלכם ולאווירה שאותה אתם רוצים ליצור בביתכם. תוכלו להזמין דלת אלומיניום בעיצוב עץ, דלת אלומיניום בעיצוב מודרני נקי ומיושר, דלת אלומיניום עם שילובי עיטורים, זכוכית ופרזול במגוון דוגמאות ובכל אחד מהפרמטרים האלה תוכלו ליהנות ממבחר גדול מאוד של וריאציות ואפשרויות לבחור מתוכן.

איפה נכון לקנות דלת כניסה מעוצבת לבית?

ובכן, כדי לענות על השאלה הזאת צריך תחילה לענות על שאלה אחרת: עד כמה חשוב לכם ליהנות מדלת כניסה שמתאימה בדיוק להעדפות שלכם, לאווירה שאתם רוצים ליצור בביתכם ולעיצוב הכולל של ביתכם? אם התשובה היא שכל אלה לא לגמרי חשובים לכם כל עוד הדלת נראית טוב, אז עומדים לרשותכם מאות אולמות תצוגה ברחבי הארץ, ובכל אחד מהם תוכלו כנראה למצוא את דלת הכניסה שתתאים לכם. אם, מן הצד השני, אתם מבינים את ההשפעה הדרמטית של דלת הכניסה על האווירה והעיצוב של הבית וחשוב לכם שהדלת הזאת תתאים במאה אחוז להעדפות שלכם ולעיצוב הכולל של הבית, אתם רוצים להגיע לחברות מתמחות, שיודעות להציע לכם א' מבחר גדול של דגמים בקצה העליון וב' אפשרות להתאמה אישית מא' ועד ת'. זה לא אומר בהכרח שאתם צריכים להגיע לבית מלאכה שמייצר דלתות כניסה מעוצבות, אבל זה כן אומר שאתם רוצים להגיע לאולם תצוגה שיודע לבצע רכש חכמה ומותאם אישית, לא רק מבית מלאכה אחד, אלא משורה של בתי מלאכה ולא רק בישראל, אלא גם במעצמות עיצוב הפנים של אירופה.

רבים לא מודעים לכך, אבל המקום בו תבצעו את הרכישה, ישפיע על הבחירה שתעשו יותר מאשר הדגם הספציפי בו תבחרו. מדוע? מכיוון שמרגע שנכנסתם בשעריו של אולם התצוגה, הגדרתם למעשה את המבחר של דלתות כניסה מעוצבות, שמתוכו תוכלו לבחור. בהנחה שכבר יש לכם העדפות מסוימות לצבע, צורה ומרקם, הרי שברגע שנכנסתם לשעריו של אולם התצוגה כבר בחרתם את הדגם שאיתו תצאו מהאולם. ומדוע אנחנו מדגישים את הנושא הזה? מכיוון שבשורות אלה לא נוכל לסייע לכם בהגדרת הדלת הספציפית שמתאימה לכם. לעניין זה תזדקקו לסיוע של מעצב מקצועי או שתידרשו לשבת עם עצמכם ולהגדיר את הקווים המנחים שעליהם אתם לא מוכנים לוותר ואת הקווים האדומים שמעבר להם לא תרצו לעבור. הבחירה האמיתית שכן נמצאת בידיכם היא הבחירה במקום בו תזמינו את הדלת שלכם וככל שתבחרו נכון יותר את הבחירה הזאת, כך תוכלו להיחשף למגוון אפשרויות שהוא יותר רחב וגם יותר מתאים לכם באופן ספציפי.

שמרו על ראש פתוח ולב פועם

ואחרי שאמרנו את כל שאמרנו, כאשר אתם ניגשים למשימה של בחירת דלת כניסה לבית מתוך אינספור דגמים של דלתות כניסה מעוצבות, חשוב מאוד שתשמרו על ראש פתוח לגבי אפשרויות שאולי טרם נתקלתם בהן, שאולי לא חשבתם עליהן ושאולי במבט ראשון עשויות להיראות לא מתאימות לכם. אפשרויות אלה יכולות להעמיד בפניכם כמה מן הדגמים האטרקטיביים ביותר, לרבות דלתות דו כנפיות, דלתות עם משקוף צד גדול ורחב ודלתות בעיצובים מרהיבים ביופיים שישפיעו על כל חזית הכניסה לביתכם ועל לב הבית בחדר הסלון, פינת האוכל והמטבח. חשוב גם שתשמרו על לב פועם, על חזון לגבי הבית המעוצב שלכם. לב פועם הוא בדרך כלל מורה הדרך הטוב ביותר שיעמוד לרשותכם בבחירה מתוך שלל דגמים אפשריים ולעולם אין להשתיק אותו, גם כשהוא מתערב באמצע. ובכל זאת, לפני שאתם ניגשים לאולם התצוגה, הגיעו עם קווים מנחים, עם העדפות ברורות ועם מסגרת שבתוכה תוכלו לאתר את הדגם המתאים לכם ביותר בצורה יותר קלה, יותר מהירה והרבה יותר מדויקת.

לקוחות מספרים עלינו

דלתות אלומיניום לכניסה ב{HEBROW}
הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כתבות מקצועיות

חיפוי קיר חיצוני בעץ

חיפוי קיר חיצוני בעץ

בניית בתי עץ היא ללא ספק אחת מאפשרויות הבנייה הקלה השכיחות והנפוצות ביותר בעולם, אך דווקא בישראל, סוג זה של בנייה לא הצליח להתבסס כמודל

קרא עוד »
התקשרו עכשיו