דלת אלומיניום מחיר: כמה עולה דלת אלומיניום איכותית?

תוכן עניינים

אחרי היסטוריה שלמה של דלתות עץ והיסטוריה של עוד כמה עשורים עם דלתות פלדה, הגענו בעשורים האחרונים לעידן של דלתות כניסה מאלומיניום ויש לכך סיבות טובות מאוד. מדוע נחשבות דלתות אלומיניום כדלתות הכניסה האולטימטיביות? האם דלת כניסה מאלומיניום יכולה לכלול בתוכה גם אלמנטים של זכוכית או שילוב של עיטורים אחרים למשל מניקל? האם מדובר בדלת חזקה כדלת פלדה? האם בהעדפת דלת אלומיניום מחיר יכול לשחק תפקיד? על שאלות אלו ועוד נענה לכם ממש כאן בשורות הבאות.

 

איך תפסו דלתות האלומיניום את הטופ של עולם הדלתות?

ובכן, הדבר הראשון שחשוב להדגיש הוא שדלתות אלומיניום נועדו לשמש בעיקר כדלתות כניסה ולא כדלתות פנים. דלתות אלומיניום בתצורה של קונסטרוקציית אלומיניום (עם השלמה למשל של דלת זכוכית), משמשות גם כדלתות למרפסת ודלתות הזזה, אבל בדלתות אלומיניום הכוונה היא בעיקר לדלתות כניסה עשויות אלומיניום. הצלחתן של דלתות האלומיניום בקטגוריית דלתות הכניסה נובעת משילוב של תכונות שהופכות אותן לאטרקטיביות ביותר מבין האלטרנטיבות של עץ או פלדה. תחילה, האלומיניום היא מתכת חזקה מאוד, שיכולה להציע רמת חוזק דומה מאוד לזו של דלת פלדה, מה שעונה על הצורך בביטחון שאמורה לספק לנו דלת כניסה. אלומיניום היא גם מתכת קלת משקל, מה שמפחית מאוד את עומס המשקל על הצירים ועל המשקוף כולו ומבטיח אריכות ימים ללא דפורמציות ותקלות תפעול אופייניות לדלתות פלדה.

אלומיניום היא גם מתכת עמידה מאוד בפני פגעי מזג האוויר, ומאחר ודלת כניסה חשופה תמיד לפגעים אלה, יודעת דלת האלומיניום להציע את רמת העמידות הגבוהה ביותר מבין האלטרנטיבות של עץ ופלדה. לבסוף, אלומיניום היא מתכת קלה מאוד לעיבוד, מה שמאפשר לייצר אותה בשלל תצורות ולהוסיף מגוון רחב של עיטורים ואלמנטים עיצוביים לפי דרישות הלקוח. לבסוף, ברכישת דלת אלומיניום מחיר הדלת עדיין נותר נמוך ביחס לכל הערכים האלה שאותם היא מציעה, ושבאים לידי ביטוי באסתטיקה, באורך חיים ובתפעול נוח ובטוח.

עיצוב פנים וילות
תמונה: freepik

אז כמה באמת עולה דלת אלומיניום?

אם אתם מחפשים דלת כניסה לבית, מה שאתם צפויים לגלות הוא שבבחירת דלת אלומיניום מחיר הדלת יכול להשתנות מאוד עם כל תוספת או שינוי שאתם מכניסים בדגם הבסיס. דגם הבסיס הוא למעשה דגם של דלת אלומיניום אטומה ללא כל עיטור או תוספת עיצובית, אלא שכיום כמעט ולא ניתן למצוא דלתות אלומיניום בעיצוב זה. כמעט בכל הזמנה של דלת אלומיניום לבית, משולב אלמנט עיצובי אחד לפחות, לרוב בתצורת שילוב של זכוכית והוספת עיטורי אלומיניום או חיתוכים בתצורות מעוטרות על גבי שטח הפנים של הדלת. כל עיטור כזה משפיע ישירות על המחיר הסופי של הדלת ובהעדר כל תוספת עיטור, המשמעות היא שנעשה שימוש ביותר אלומיניום כחומר גלם ולכן קשה לנקוב במחיר של דלת אלומיניום, ברמת דיוק כזאת שתאפשר לכם לקבל החלטה. טווח המחיר יכול להתחיל במספר אלפי שקלים ולהסתיים בהרבה יותר מעשרת אלפי שקלים. המחיר תלוי כאמור בעיצוב הדלת, ברוחב הדלת, במספר הכנפיים לדלת, בתוספת משקוף צדי מעוצב וכן הלאה. כל אלה יכולים לשנות מאוד את המחיר הסופי של הדלת.

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים דלת כניסה איכותית ומעוצבת לבית, דלת אלומיניום היא ללא ספק האופציה האטרקטיביות ביותר עבורכם גם מבחינה אסתטית, גם מבחינת ביטחון וגם מבחינת אריכות ימים. את המחיר יהיה עליכם לברר באופן פרטני לאחר שתבחרו את הדגם הרצוי לכם ותוכלו לבקש מספר הצעות מחיר בכדי לבצע השוואת מחירים יעילה.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו