דלת כניסה אלומיניום וזכוכית

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים דלת כניסה אלומיניום עם שילוב של אלמנטים מזכוכית, בוודאי תשמחו לשמוע שזהו השילוב השכיח והפופולארי ביותר ולכן סביבו תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של אפשרויות, שגם פותחות בפניכם שלל אפשרויות עיצוב וגם טווח רחב של מחירים לבחור ממנו. מה הן האפשרויות של דלת כניסה אלומיניום וזכוכית? האם הזכוכית יכולה לסכן את רמת הביטחון שמספקת לכם הדלת? האם ניתן להזמין גם זכוכית חלבית שתאפשר לכם לשמור על הפרטיות בביתכם ולא תחשוף את כל המתרחש בבית אל הרחוב בחוץ? על שאלות אלו ועוד תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

מה העניין עם שילוב זכוכית בדלת כניסה?

לכאורה, הרעיון של שילוב זכוכית בדלת כניסה לבית הוא לא בדיוק רעיון אינטואיטיבי. דלת כניסה היא דלת שאמורה לספק לנו בטחון מקסימלי מפני חדירה של גורמים בלתי מורשים, ולא פחות מכך גם אמורה לספק לנו את הפרטיות הראויה במרחב הפרטי שלנו. בכפוף לשני אלה, נשאלת השאלה מדוע בכלל להזמין דלת כניסה אלומיניום וזכוכית. ובכן, בטחון הוא בהחלט שיקול מרכזי בבחירת דלת כניסה אבל הוא לחלוטין לא השיקול היחיד. דלת כניסה צריכה לספק לנו הגנה ראויה מפני חדירת גורמים בלתי מורשים, אבל הכל בפרופורציה. ישנה דלת כניסה לכספת בבנק ודלת זו תהיה שונה לחלוטין מדלת כניסה לחנות קמעונאית המשרתת את הציבור. דלת אלומיניום עם שילובי זכוכית היא דלת בטוחה מאוד כשבמרבית המקרים מתווסף עיטור מתכתי בתצורת סורגים מעוצבים סביב אזור הזכוכית, כך שגם הפגיעה ברמת הביטחון שמייצרת הדלת היא מינורית.

עיצוב בתים קטנים

בנוסף לכך, חשוב לזכור שזכוכית המשולבת בדלת כניסה מאלומיניום היא זכוכית חזקה במיוחד, בדרך כלל זכוכית כפולה או משולשת כשכל אחת מהזגוגיות היא זגוגית מחוסמת. במובנים מסוימים זכוכית זו קשה יותר לשבירה מאשר עץ ובעלת עמידות מבנית גבוהה כמעט כמו זו של מתכת. מן הסתם, אם אתם מתגוררים באזור חשוף לפעילות פשיעה ענפה, אולי לא תרגישו בטוחים עם דלתות כניסה אלומיניום וזכוכית, אבל בכל מקום אחר זהו בהחלט פתרון שיכול לספק לכם את כל הביטחון הדרוש לכם. לעניין הפרטיות, ניתן כמובן להתקין זכוכית חלבית שלא ניתן לראות בעדה מה קורה בתוך החלל הפנימי. אפשר גם להתקין זכוכית מראה חד כיוונית או זכוכית כהה ברמות שונות, כך שגם סוגיית הפרטיות מקבלת מענה מלא.

ואם בכל זאת אתם שואלים למה דלת כניסה אלומיניום וזכוכית, אז הסיבה היא כפולה. א' דלת זו מאפשרת חדירה של אור דרך דלת הכניסה, מה שיוצר עבורכם מעין כיוון אור נוסף בבית. בדגמים מסוימים הזכוכית בדלת הכניסה אף נפתחת כמו חלון מובנה, מה שיוצר לא רק כיוון אור חדש אלא גם כיוון אוויר חדש. ב' שילובי זכוכית בדלת אלומיניום יוצרים אפקטים עיצוביים יוצאי דופן שכנראה קל מאוד להתחבר אליהם, לפחות כפי שניתן לראות מרמת הפופולאריות לה זוכות דלתות אלה.

להזמנת דלתות מעוצבות צרו עמנו קשר בטופס המצורף למטה או בעמוד הבית

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו