התקנת דלת קו 0 בגני תקווה

תוכן עניינים

בין כל הטרנדים החמים בעולם דלתות הכניסה ולא פחות מכך, גם בקטגוריית דלתות הפנים, דלת קו אפס הוא ללא ספק המעניין ביותר וגם זה שצפוי להישאר איתנו פה לעוד זמן רב, אחרי שכל יתר הטרנדים ילכו וידעכו. אבל מה זה בדיוק דלת קו אפס? באילו מקרים נכון להתקין דלת אפס ובאילו מקרים לא נכון לעשות זאת? האם דלת קו אפס מתאימה אך ורק לדלתות כניסה לבתים פרטיים או שאפשר ליישם דלת קו אפס גם לחדרי פנים? האם זה מתאים גם למשרדים? מי מציע שירות התקנת דלת קו 0 בגני תקווה והאם יש דברים חשובים שצריך לדעת בבחירת איש המקצוע המתאים? כל התשובות לכל השאלות, ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מה זה בדיוק דלת אפס?

ובכן, אם תסתכלו לרגע על כל דלת שהיא סביבכם, מה שתראו זה מפתח דלת המכוסה במשקופים ובתום המפתח מותקנת דלת המותקנת למעשה בצד אחד של הקיר כשכל יתר המפתח יוצר נישה שקועה אל תוך הקיר. כאשר הדלת סגורה, מצד אחד ישנה נישה שקועה ומן הצד השני, הדלת בולטת מעט מעבר לקו הקיר. זהו הפורמט השכיח והנפוץ ביותר להתקנת דלתות ברמה של 99.99% מהתקנת הדלתות. דלת קו אפס, במילים הפשוטות ביותר, היא דלת שכאשר היא סגורה, היא הופכת לחלק בלתי נפרד מן הקיר. דופן אחת של הדלת מיושרת עם גובה קו הקיר מצד אחד והדופן השנייה שלה מיושרת עם גובה קו הקיר מצידה השני. כאשר מביטים על דלת כזאת, הגבולות היחידים הנראים שלה הם קווי החיבור של הדלת עם הקיר – לא רואים משקופים, לא רואים נישה שקועה ולא רואים בליטה של הדלת מעבר לקו הקיר – הכל נמצא בקו אחד מיושר ואחיד. באמצעות עיצוב מתוכנן מראש, ניתן לגמרי "להעלים" את הדלת על ידי טשטוש הגבולות שלה ביחס לקיר, כך שקשה יהיה להבחין בכך שמותקנת במקום דלת.

 

באילו מקרים נכון להתקין דלת קו אפס?התקנת דלת קו 0 בגני תקווה

לפני שאתם מזמינים שירות התקנת דלת קו 0 בגני תקווה, כדאי לבחון האם זוהי האופציה המתאימה לכם. ככלל, לא אמורה להיות שום סיבה שמונעת מכם להתקין דלת כזאת. דלת קו 0 מתאימה לכל מפתח דלת בבית, במשרד, בתוך הבית או בכניסה אליו. מרבית היישומים של דלת קו 0 הם בדלתות כניסה, אך האופציה קיימת באותה מידה גם עבור דלתות פנים. מבחינה פונקציונלית קשה להגדיר יתרון כלשהו לדלת אפס על פני דלת רגילה ולכן, המניע המרכזי מאחורי ההחלטה להתקין דלת כזאת הוא המניע העיצובי/ האסתטי. וזה כבר מביא אותנו לתשובה על השאלה מתי נכון להתקין דלת אפס – בכל מקרה בו אתם מתחברים לעיצוב וחושבים שהעיצוב יתאים לעיצוב הכולל מסביב. בהיבט זה חשוב לומר את הדבר הבא: דלת קו אפס הוא קונספט עיצובי מסגנון העיצוב המודרני ולסגנון עיצוב זה היא מתאימה במיוחד. יחד עם זאת, עם ההתאמות הנדרשות ובעיקר תוך שימוש רב בעץ טבעי מלא, ניתן בהחלט להתאים את הדלת גם לסביבת עיצוב כפרית אותנטית.

 

האם דלת קו אפס מתאימה גם לדלתות פנים?

התשובה היא בהחלט כן. אין שום מגבלה בסוגי המפתחים בהם ניתן להתקין דלת קו אפס וניתן להתקין אותה גם בדלת כניסה וגם בדלת פנים. יחד עם זאת, אחד התנאים המרכזיים ליצירת אפקט קו האפס הוא שטח קיר גדול לצידי המפתח משני צידיו. כך למשל, אם הכניסה שלכם לבית היא דרך דלת כניסה המותקנת בקצה מבואה צרה, לדלת האפס לא יהיה אפקט עיצובי כלשהו. לעומת זאת, אם דלת הכניסה שלכם מותקנת על גבי קיר המקיף אותה משני צידיה ללא בליטות וללא גבולות של קירות אנכיים, זוהי הסביבה האולטימטיבית להתקנת דלת כניסה קו אפס. דברים אלה נכונים כמובן גם עבור חדרי פנים. שימו לב, שהאדריכלות הקלאסית ממקמת בדרך כלל אל דלת הכניסה לחדרי פנים בפינה/ נקודת המפגש בין קיר אחד לקיר האנכי לו. במקרה זה, שוב, האפקט העיצובי של דלת קו אפס יהיה מוגבל למדי. הזמנת שירות התקנת דלת קו 0 בגני תקווה נכונה אך ורק כאשר ניתן ליצור את האפקט המיוחד של דלת כזאת, כפי שתיארנו לעיל.

 

האם זה מתאים גם למשרדים?התקנת דלת קו 0 בגני תקווה

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, מרבית היישומים של דלתות קו אפס הם בדלתות כניסה לבתים פרטיים ובמשרדים. בדלת כניסה לבית פרטי מיושמת דלת קו אפס בדרך כלל עם אפקט עיצובי משלים בדמות חיפוי של קיר המבנה המקיף את מפתח הדלת, כך שנוצר מעין מרחב עיצובי אחיד שבתוכו הדלת יכולה להיעלם כמעט לחלוטין. במקרה של דלתות פנים למשרדים, ניתן ליישם דלת קו אפס בכל תצורה של משרד ובכך להעניק למשרד שלכם מראה מודרני, מתקדם ומחושב.

 

מי מציע את השירות של התקנת דלת קו 0 בגני תקווה?

ככלל, התקנת דלת קו אפס היא התקנה שדורשת ידע מתמחה והיכרות עם סוג זה של דלתות. התקנה של דלת כזאת חייבת להיות לא פחות ממושלמת. הסיבות לכך הן מגוונות – פעם אחת, קל להבחין בכל זווית נטייה של הדלת באמצעות עובי לא אחיד של גבולות הדלת שמקיפים אותה. פעם שנייה, אם הדלת לא נמצאת בגובה אחיד עם גובה הקיר באופן מושלם, קל מאוד להבחין בכך וזה מייד נראה כמו ליקוי בנייה. במהלך שכל כולו נסוב סביב שיקולי עיצוב ואסתטיקה, אין מקום לטעויות כאלה ולכן חשוב מאוד שאת המשימה של התקנת הדלת, תפקידו בידיים מקצועיות שמכירות את התחום ומציעות את השירות של התקנת דלת קו 0 בגני תקווה לא מתמול ולא שלשום.

נכון להיום, מתקיני דלתות שהתקנת דלתות הוא כל תחום ההתמחות שלהם, לא ממש יודעים או מכירים את התחום של דלתות אפס, לפחות לא ברמה של יכולת התקנה מקצועית ומושלמת. מי שכן יכול להציע לכם את היכולת הזאת ברמה הגבוהה ביותר הם בדרך כלל גורמים מקצועיים שגם מעצבים, מתכננים ובונים דלתות קו אפס. אלו הם הגורמים המקצועיים שאוחזים במעגלי הידע הרחבים ביותר סביב דלתות קו אפס, מכירים היטב את כל ההיבטים הטכניים של הדלת, את כל השיקולים העיצוביים והתכנוניים של הדלת ביחס למרחב וכמובן מחזיקים בדרך כלל גם בניסיון הרב ביותר של התקנת דלתות קו אפס.

במידה ואתם מזמינים דלת קו אפס מאולם תצוגה, חשוב מאוד שתוודאו שאולם התצוגה שולח לכם מתקין מומחה ואף חשוב שתחתימו את המוכר על מסמך שבו הוא מתחייב להתקנה מושלמת של הדלת, הן בפילוס שלה ביחס לקרקע והן בפילוס שלה ביחס לקו הגובה של הקיר המקיף את הדלת. אם טרם הזמנתם את הדלת, כדאי אולי לשקול להזמין אותה מחברה המתמחה בייצור דלתות קו אפס. חברות אלה, כאמור, מחזיקות ביכולות המתקדמות ביותר בתחום, בעיצובים המרשימים והעדכניים ביותר בתחום, בשימוש החכם ביותר בחומרי גלם ואביזרי פרזול ייעודיים לדלתות אלה וכולן גם כמובן, מציעות ותשמחנה לספק לכם שירות התקנת דלת קו 0 בגני תקווה.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו