חיפוי קיר מחיר שאסור לפספס

תוכן עניינים

מעוניינים לחפות את אחד מקירות הפנים בבית? חיפוי קירות היא פרקטיקה שמבוצעת בכל בית, בהיקף נרחב סביב מעטפת החוץ של הבית ובהיקף מצומצם יותר בחדרים הרטובים בתוך הבית ובכלל זה חדר אמבטיה, חדר שירותים וחדר מטבח. בשני המקרים האלה, לחיפוי יש כמובן אפקט עיצובי, אבל המטרה המרכזית ביישומו היא מטרה פונקציונלית של איטום והגנה על קיר השלד עליו מותקן החיפוי. לצד זאת, חיפוי קירות יכול להתבצע כל כולו ממניעים עיצוביים ולמעשה באמצעות חיפויים שונים, תוכלו ליצור אווירה יוצאת דופן בביתכם, לרוב בעוצמות שאף תמונה, וילון או שטיח לא יוכלו להשתוות להן. בבחירת חיפוי קיר מחיר הוא מן הסתם פרמטר חשוב כמו בכל מוצר או שירות אחר שאנו מזמינים, אך ישנם גבולות שלא כדאי לעבור ועליהם נדבר בשורות הבאות.

 

חיפוי קיר זה לא רק מראה עיניים

חיפוי קיר הוא ללא ספר פריט עיצוב חשוב מאוד, בעיקר לאור שטח הפנים הגדול שלו. יחד עם זאת, לכל חיפוי קיר ישנם ערכים נוספים פרט לערך האסתטי. בחיפוי חוץ מדובר בבידוד ובאיטום והגנה על קיר השלד מפני פגעי מזג האוויר. בחיפוי בחדרים רטובים מדובר בהגנה על קיר השלד מפני הרטיבות האופיינית לחדרים אלה. חיפוי פנים שמיועד למטרות אסתטיות בלבד, לא מיועד בדרך כלל למלא שום תפקיד פונקציונלי, אבל עדיין לא מדובר בסוגייה של מראה עיניים בלבד וכעת נרחיב מעט בנושא.

חיפוי אלומיניום

בבחירת חיפוי קיר מחיר הוא בהחלט פרמטר חשוב, שיכול להנחות ולהכריע את הבחירה. יחד עם זאת, ישנם גבולות שלא עוברים גם אם המחיר מאוד מפתח. כך למשל, אם אתם רוצים לבצע חיפוי בריקים, חשוב מאוד שהבריקים יהיו בריקים ולא תבליטי פלסטיק זולים. אין דבר כזה תבליט פלסטיק שנראה כמו המקור והמוח יודע להבדיל בין המקור לחיקוי, לעיתים רק לפי מידת הברק שקורנת מהמשטח. לעומת זאת, ישנם חיפויים שמיועדים להוות תחליף, וגם עומדים בסטנדרטים גבוהים של עיצוב. כך למשל, חיפוי חוץ אלומיניום כתחליף לחיפוי עץ או חיפוי בטון. חיפויי אלומיניום ניתנים לעיצוב ועיבוד ברמת דיוק כל כך גבוהה, שלא ניתן להבחין בשום הבדל. בנוסף לכך, מאחר ומדובר במשטחי אלומיניום קשיחים, רובסטיים ויוקרתיים, הרי שהם אינם נתפסים כתחליף מלכתחילה, אלא כחיפויי העומדים בפני עצמם. חיפויים אלה מאפשרים לכם לשלב את הנופך העיצובי שאתם רוצים ליצור בתוך מרחב הפנים של הבית, באמצעות פתרונות אלומיניום זולים יותר ובעלי ערכים עיצוביים מוספים שלא קיימים במקור.

מחיר אטרקטיבי כתנאי לביצוע החיפוי

כמעט כל בית היה רוצה לשלב סוג כלשהו של חיפוי פנים, אפילו בנישה ספציפית, על קיר ספציפי או אפילו בחלק ספציפי של קיר ספציפי. חיפוי פנים יכול להשפיע מאוד על האווירה, על התאורה ועל העיצוב הכולל של המרחב בו הוא מותקן. יחד עם זאת, כאשר בוחרים חיפוי קיר מחיר יכול פעמים רבות להוריד מן הפרק כל אפשרות שבה אנחנו באמת מעוניינים. במקרים אלה, בהחלט כדאי לבחון אלטרנטיבות, שגם מציעות את אותו הערך העיצובי של חיפוי מקור וגם יודעות להציע נופך ואופי עיצובי עצמאי, שעומד בפני עצמו ולבטח לא דומה בשום דבר לתחליפי פלסטיק זולים.

אצלנו בחברת ENTERDOOR, המתמחה במגוון רחב של סוגי חיפויי חוץ לבית, תוכלו למצוא חיפוי לכל קיר בכל מידה ובשלל עיצובים, לרבות חיפויים מעוצבים לכניסה לבית ולחזית המבנה בקירות חוץ. לקבלת מידע נוסף ולהזמנת חיפוי קיר במחירים אטרקטיביים ותחרותיים במיוחד, צרו קשר עוד היום עם אנשי המקצוע ENTERDOOR ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין.

קבלו +100 דוגמאות של חיפוי קירות מעוצבים לבתים פרטיים!

 

 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו