כל מה שצריך לדעת על דלתות אלומיניום באתר אחד

תוכן עניינים

אלומיניום הוא החומר המודרני והעדכני ביותר לייצור דלתות כניסה לבית ולא בכדי. תחום דלתות הכניסה עבר לאורך שנים ארוכות אבולוציה ברורה מדלתות זכוכית ועץ ודלתות פלדה וכעת דלתות אלומיניום ומאחורי האבולוציה הזאת עומדים מספר מניעים שעליהם נדבר בשורות הבאות, ומהם תוכלו להבין מדוע הדלת הבאה שאתם רוצים להתקין בבית היא דלת אלומיניום, גם אם זה אומר שהדלת תעלה לכם מעט יותר, לפחות בטווח המיידי של רכישת הדלת.

 

דלת כניסה – פריט בטחון

המניע הראשון שעומד מאחורי אבולוציית דלתות הכניסה אל עבר דלתות אלומיניום הוא מניע הביטחון. בעבר היה ניתן למצוא בתים רבים שהסתפקו בדלת כניסה אסתטית עשויה זכוכית ועץ או עץ בלבד, אלא שדלתות אלה לא הוכיחו את עצמן בחסימת חדירת גורמים בלתי מורשים (פורצים), מה שהוביל לתנועת מטוטלת הפוכה לכיוון דלתות הפלדה. לאורך מספר עשורים שלטו פה דלתות הפלדה, אלא שאלו התבררו כמאוד לא עמידות בפגעי מזג האוויר ופגעי הזמן. דלת אלומיניום היא למעשה דלת שמעניקה רמת בטחון דומה מאוד לזו של דלת פלדה ובשילוב עם מנגנון נעילה רב בריחי מתקדם, ניתן בהחלט ליהנות מרמת הביטחון הגבוהה ביותר בתחום. מגמה זו משקפת גם את עליית החשיבות של ערך הפרטיות עם המעבר מדלתות זכוכית שחושפות למעשה את חלל הפנים של הבית כלפי חוץ, לדלתות אטומות ששומרות על פרטיות דיירי הבית.

 

עמידות גבוהה של דלתות אלומיניום

אחד היתרונות הגדולים ביותר של דלת אלומיניום על כל סוג דלת אחר הוא יתרון העמידות בפני פגעי מזג האוויר ופגעי הזמן. אלומיניום היא מתכת עמידה מאוד שאינה מחלידה בנוכחות לחות ומים ואינה רגישה לקרינת שמש ישירה באף רמה דומה לזו של דלתות פלדה או עץ. יתרון זה משמעותי מאוד מכיוון שצד אחד של הדלת נמצא חשוף תמיד לפגעי מזג האוויר. מאחר ודלת אלומיניום אינה מצופה בציפוי סינטטי אלא נצבעת בתנור, הרי שגם היא הרבה פחות רגישה לשחיקה כתוצאה מפגעי הזמן ויכולה להחזיק מעמד לאורך עשורים שלמים ללא סימני שחיקה כלל. יתרון זה הוא למעשה אחד היתרונות המרכזיים שהפכו את הקטגוריה של דלתות אלומיניום לקטגוריה המובילה של דלתות הכניסה.

עיצוב בתים פרטיים
תמונה: freepik

מאפיינים חומריים מנצחים

האלומיניום היא מתכת חזקה מאוד אבל גם קלה מאוד. משקלה הקל מאפשר לייצר ולבצע התקנת דלתות בכל מידה עם אפשרות להעמיס מנגנוני נעילה כבדים, ועדיין לשמר רמה נמוכה מאוד של עומס על הצירים ומשקופי הכניסה, מה שמונע דפורמציות ועיוותים ומונע פגיעה במשקופי הכניסה לאורך זמן רב מאוד. בנוסף לכך, אלומיניום היא מתכת שקל מאוד לעבד אותה, לעצב אותה לפי מידה ולהוסיף לה מגוון רחב של עיטורים, תוספות, חיתוכים ועיבודים אחרים בכדי ליצור דלת יותר אסתטית ובעלת מראה יותר עשיר. דלתות אלומיניום נצבעות בדרך כלל בתנור עם אפשרות לבחירת הגוון המדויק מתוך כל קשת הגוונים, ובהן ניתן להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים כמו חלונות זכוכית בגדלים שונים, או כל קונספט עיצובי אחר שתבחרו.

ככלל, בהזמנת דלתות אלומיניום כדאי להגיע לגורם מקצועי המתמחה בעבודה עם אלומיניום ויודע לבצע מגוון רחב של עבודות אלומיניום. אולמות תצוגה יכולים להציע לכם בדרך כלל דגמים מאוד סטנדרטיים עם מינימום יכולת להתאמה עצמית, אפילו כשזה מגיע לצבע. גורם מקצועי המתמחה בתחום האלומיניום יכול לייצר לכם דלתות אלומיניום בכל עיצוב שעולה על דעתכם ויודע גם לצבוע אותן בכל גוון, להטמיע בהן כל מרקם מועדף וכמובן מעמיד לרשותכם את האפשרות להוסיף שלל עיטורים, תוספות ופריטי פרזול שונים.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו