תפקידו וחשיבותו של משקוף הדלת

תוכן עניינים

המשקוף הוא אחד הרכיבים שמחזיקים את הדלת במקומה. הוא תומך בה כדי שזו לא תשקע עם הזמן ומסייע ליצור בידוד בין החדר לבין החלל המקשר אליו. בעבר, המשקופים היו בולטים כלפי החלק הפנימי של החדר, אך היום נהוג לבחור במשקוף סמוי. משקוף זה מחובר לקיר בשלב השלד ולפני שלב הטיח. בשלב המיועד הדלת תתחבר על המשקוף הסמוי בצורה המיטבית, מה שיבטיח עמידות ארוכת טווח ובידוד תרמי ואקוסטי בין החללים השונים בבית או במבנה. בכתבה זו ריכזנו עבורך את כל הפרטים על התהליך והבחירות שיהיה עליך לקבל בעת הבניה ושנוגעות למפרט זה.

מטרתו של המשקוף

למשקוף יש מספר מטרות. הוא קובע את המסגרת של הדלת והוא מעניק לה תמיכה. לאורך השנים המשקל של הדלת עלול להוביל לשקיעה שלה, אך הדבר נמנע כאשר מותקן מראש משקוף בצורה איכותית ומדויקת. בסיום העבודות בבית הנראות של המפתח תושפע מהנראות של המשקוף. כמו כן, יש לו חלק משמעותי ביצירת בידוד והפרדה בין החדרים ובהתקנה נכונה הוא ימנע מעבר של אוויר וקול.

משקוף סמוי

בשנות השבעים של המאה הקודמת החלו להשתמש במשקוף סמוי. הוא מתחבר אל השלד בסיומו ועליו מניחים את הטיח. החומרים בהם ניתן להשתמש יהיו עץ, מתכת או פלסטיק והדלת תתחבר אליו בסופו של דבר. שיטה זו מעניקה את החיבור הטוב ביותר בין שני החלקים ומונעת תזוזות או חללי אוויר, מה שקרה לפני שהומצאה השיטה. היום אפשר לראות את המשקופים הסמויים כמעט בכל פרויקט בניה. הקיבוע של המשקוף מתבצע על ידי שימוש בברגים ג'מבו וניתן לסגור את האזור גם בקצף, אך זוהי השיטה הפחות נפוצה ופחות מומלצת. עליך לבחור בסוג המשקוף הרצוי לך כבר בשלבים הראשונים של הבניה. איש המקצוע שיוכל לעזור לך, הן בקבלת ההחלטה והן ביישום, צריך להתמחות בתחום הדלתות.

חברה המתמחה בתחום הדלתות

חברה אשר ההתמחות שלה הוא ייצור, מכירה והתקנה של דלתות, תוכל לתת לך מידע ושירות מלא גם בכל הנוגע להתקנת משקוף. החברה תוכל להמליץ לך על הפתרון המתאים ביותר לבית שלך ובנוסף היא זו שתיישם את הפתרון המתאים. החברה צריכה לא רק לבצע את ההתקנה בפועל אלא לדאוג לכך שכל משקוף בבית יתאים בדיוק למפתח ולבצע מדידות מבעוד מועד. כל המשקופים צריכים להסתיים בדיוק באותו גובה מקו אפס של המבנה, אך יתכן שכל אחד יהיה בגודל שונה וזאת בשל צורת הבניה שלא תמיד שווה. המשקופים מעניקים מפתחים ישרים באופן מדויק כל עוד משתמשים בפלס על המשקוף ולא על הקיר (שזו הדרך הנכונה לבצע את העבודה).

עלויות המשקוף

העלויות של המשקוף יכולות לנוע סביב מאות שקלים וכך גם ההתקנה. עם זאת, לעתים חברת הדלתות תציע הצעה זולה יותר ותכלול את כל החלקים במחיר של הדלתות. כמו כן, יתכן שעלות העבודה תשתנה בהתאם לכמות העבודה בבית. בבית שעובר שיפוץ או שינוי של הדלתות בלבד ויש צורך להתקין משקופים, העלות של ההתקנה יכולה לנוע בין 400 ל-500 שקלים לכל מפתח ומחיר זה יכלול גם את התקנת הדלת אך לא את החומרים עצמם (כלומר ללא משקוף ודלת). בחירת החברה המתמחה בתחום יכולה להיות פשוטה. המרכז לבניה פרטית ריכז עבורך את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וריכזה אותם באתר. כל שעליך לעשות עכשיו הוא לבחור את איש המקצוע או החברה מתוך רשימת הספקים באתר וליהנות מבניה בראש שקט.
הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו