חיפוי קירות חוץ אלומיניום

תוכן עניינים

חיפוי קירות חוץ באמצעות אלומיניום היא פרקטיקה שאנחנו מכירים בעיקר ממגדלי משרדים ומבנים עסקיים, אלא שבשנים האחרונות סוג זה של חיפוי נכנס יותר ויותר גם לקטגוריית המבנים הפרטיים, לעיתים בצורה נקודתית עבור חזית בודדת של המבנה או חלקה ולעיתים עבור המבנה כולו. אבל איך בדיוק ניתן לחפות בית פרטי באמצעות אלומיניום מבלי להעניק לו מראה של מגדל משרדים? האם חיפוי קירות חוץ אלומיניום מספק את כל ההגנה הנדרשת למבנה, ממש כמו חיפוי אבן ושיש? האם מדובר בחיפוי חזק ויציב? האם האלומיניום עצמו עמיד ברטיבות ובקרינת שמש ישירה? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת אנטר, המציעה לכם מגוון רחב של פתרונות חיפוי אלומיניום ועץ לקירות חיצוניים וכן דלתות כניסה מובחרות לבתים פרטיים, משרדים ועוד.

חיפוי אלומיניום – זה לא למגדלי משרדים בלבד?

ובכן, התשובה הקצרה היא ממש לא. התשובה היותר ארוכה היא, שחיפוי האלומיניום אכן נכנס לשימוש דרך הקטגוריה של מבנים עסקיים, מגדלי משרדים ומגדלי יוקרה, אלא שלאורך השנים, ככל שהלך והתעשר מבחר דוגמאות העיצוב של חיפוי קירות חוץ אלומיניום, כך גם התרחב השימוש בו לכיוון של מבנים נוספים לרבות בתים פרטיים. התרחבות זו נשענת בעיקר על היכולת ליישם את חיפוי האלומיניום עם גמישות כמעט אינסופית בעיצוב ודקורציה. כשאתם בוחרים לחפות את הבית שלכם באמצעות אלומיניום, אתם ממש לא בוחרים להפוך אותו למבנה בעל מראה של מגדל משרדים אורבני טיפוסי. חיפוי אלומיניום יכול להגיע גם בתצורות דמויות עץ, בשלל דגמים, בגימור מט או מבריק ולמעשה בכל פורמט דקורטיבי שמתאים לכם, כך שפרט לעובדה שמדובר באותו חומר גלם שבאמצעותו מחפים מגדלי משרדים, חיפוי הבית שלכם לא יהיה דומה לחיפוי כזה בשום היבט אחר.

חיפוי חוץ אלומיניום

חיפוי אלומיניום במגדלי משרדים – לא חיסרון אלא יתרון

רבים מתייחסים לעובדה כי חיפוי קירות חוץ אלומיניום מיושם אך ורק במגדלי משרדים לכאורה, כחיסרון כשמדובר בחיפוי בית פרטי. אלא שכפי שהסברנו קודם לכן, התפיסה של תכונה זו כחיסרון מבוססת על סוגיית העיצוב והמראה ואין לה שום בסיס. מה שכן, בניין משרדים הוא בהחלט בניין שמנוהל על פי שיקולים כלכליים במטרה להבטיח עמידות גבוהה לאורך עשורים רבים עם צורך מועט בתחזוקה והשקעה שוטפת. במילים אחרות, אם מגדל משרדים שנישא לגובה ומתמודד עם רוחות חזקות וחשיפה קבועה לאיתני הטבע בוחר לבצע חיפוי באמצעות אלומיניום, זה יכול לתת לכם רמז על החוזק המבני, העמידות גבוהה והכדאיות הכלכלית והפונקציונלית בחיפוי אלומיניום גם לקירות החוץ של הבית הפרטי שלכם. למעשה, עצם העובדה שחיפוי זה מיושם במגדלי משרדים ושדרכם נכנס סוג חיפוי זה לשימוש, מהווה דווקא יתרון חשוב שבהחלט הופך את האופציה הזאת לאופציה שכדאי לשקול ברצינות.

למה דווקא חיפוי אלומיניום?

אחרי עשורים שלמים של חיפוי מבנים בישראל באמצעות אבן ושיש, נשאלת השאלה למה דווקא חיפוי קירות חוץ אלומיניום? האם חיפוי זה יודע להציע גם יתרונות פונקציונליים כלשהם מעבר לסוגיה הדקורטיבית? ובכן, חיפוי הוא אמנם פתרון דקורציה חשוב לחזית המבנה, אבל זוהי לחלוטין לא המטרה היחידה שאותה הוא ממלא ואפילו לא המטרה המרכזית. חיפוי הוא בראש ובראשונה שכבת הגנה לשלד המבנה, שכבה שגם אמורה לספק לו את האיטום הנדרש. שלד המבנה עשוי בדרך כלל יציקות בטון או בלוקים ואלו, על אף החוזק המבני הרב שלהם, רגישים מאוד לרטיבות ולחות גבוהה. לאורך שנים, יכול השלד של המבנה להישחק מאוד וללא שכבת הגנה מתאימה, גם לאורך השנים הללו שהוא עדיין שלם, לא יוכל השלד לספק את האיטום הנדרש, מה שיוביל להיווצרות כל כתמי רטיבות בכל חלל הפנים של המבנה.

חיפוי חוץ למבנים הוא למעשה פתרון המיועד לאטום את המבנה ולמנוע חדירה של מים ולחות אל קירות השלד וכמובן אל חלל הפנים של המבנה. חיפוי אבן ושיש הוא פתרון חיפוי אפקטיבי מאוד, שבו אנו עושים שימוש כבר עשורים שלמים בישראל ובמקומות רבים נוספים בעולם כולו. יחד עם זאת, לחיפוי אבן ושיש יש את החסרונות שלו ובראשם עלות גבוהה מאוד והצורך לאטום את האבן עצמה בכדי שתוכל לספק את ההגנה הנדרשת. במבנים רבים, איטום האבן נשחק עם השנים והאבן עצמה סופגת מים ומייצרת כתמי רטיבות כהים שפוגעים מאוד באסתטיקה של המבנה. בנוסף לכך, לאחר מספר עשורים יכול חיפוי אבן לחוות ניתוק של אריחים שצונחים מטה ופרט לפגיעה באיטום המבנה, גם יוצרים סיכון בטיחותי לעוברים בדרך.

חיפוי קירות חוץ אלומיניום הוא חיפוי המבוסס על שימוש בלוחות מתכת אלומיניום חזקים מאוד ובעלי עמידות מלאה מפני מים, רטיבות, לחות וקרינת שיש ישירה. האלומיניום עצמו לא זקוק לשום טיפול על מנת להפוך אותו עצמו לאטום בפני חדירת מים. כפי שתוכלו לגלות לאחר ביקור אחד אצלנו בחברת אנטר, מדובר גם בחיפוי זול יותר משמעותית מאשר חיפוי אבן ושיש, גם בהיבט של עלות החיפוי עצמו וגם בהיבט של עלות ההתקנה והעבודה. האלומיניום עצמו מספק גם רמת בידוד גבוהה מאוד, הן בזכות שכבת בידוד שמיושמת בינו ובין קיר השלד והן לאור היכולת שלו להחזיר קרני שמש ביעילות גבוהה הרבה יותר מאשר אבן.

באילו עיצובים ניתן להזמין חיפוי אלומיניום?

מן הסתם, עבור מרביתנו המחשבה על חיפוי קירות חוץ אלומיניום מעלה בנו מיד את התמונה של מגדלי משרדים בעלי חיפוי מודרני, מבריק, חלק ובוהק, לרוב כהה. זוהי כמובן אפשרות אחת מיני אינספור אפשרויות עיצוב של חיפוי אלומיניום. האלומיניום היא מתכת שקל מאוד לעבד ולכן מאפשרת עיבוד למגוון רחב מאוד של מרקמים, גוונים ותצורות לרבות חיפויים דמויי אבן, חיפויים דמויי עץ, חיפויים מבריקים, חיפויים מט וכמובן חיפויים בכל גוון שתבחרו. המגבלה היחידה שעומדת בפניכם בהיבט זה היא המגבלה הרגולטורית, כשלבטח לא תוכלו לחפות את הבית שלכם באלומיניום אדום או באלומיניום צבעוני בשלל צבעי הקשת. באמצעות חיפוי אלומיניום יש לכם את היכולת לקבוע בדיוק כיצד ייראו חזיתות הבית שלכם ואתם רק צריכים להבטיח שיש לכם את היתר הבנייה ליישם את החיפוי שאותו אתם מעדיפים.

אנחנו באנטר כבר נדאג להציע לכם את כל אפשרויות החיפוי הקיימות באמצעות אלומיניום וכמובן נעניק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון. לחברת אנטר, המתמחה בעולם חיפויי החוץ מאלומיניום ועץ ובתחום דלתות הכניסה המובחרות, ניסיון רב בתחום חיפויי החוץ האלטרנטיביים ואת כל הניסיון הזה, אנו מעמידים לרשותכם כבר החל בשלב הייעוץ והיכרות עם הפתרונות הקיימים בתחום זה. כמו כן, כל הפתרונות המוצעים על ידי חברת אנטר הם פתרונות שעומדים בכל התקנים הישראלים הנדרשים, עומדים בכל הכללים ההנדסיים מבחינת חוזק מבני ועמידות מבנית וכמובן מגיעים בשלל דגמים ואפשרויות עיצוב לרבות אפשרויות להתאמה אישית על פי דרישות הלקוח. לקבלת פרטים נוספים על פתרונות החיפוי של אנטר באמצעות אלומיניום ולכל שאלה שמטרידה אתכם בעניין זה, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום ולצאת לדרך עם החיפוי החדש לבית שלכם. 

יכול לעניין אותך גם: דלתות כניסה חיפוי אלומיניום

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

התקשרו עכשיו